فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد مطرح کرد:

برگزاری یادواره شهدای خبرنگار و نمایشگاه اسوه

لینک کوتاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد از برگزاری نمایشگاه اسوه و دومین یادواره شهدای خبرنگار در محل امامزاده سیدجعفرمحمد (ع) خبر داد.

 


به گزارش طلوع یزد، سرهنگ حسین آزادی نژاد اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهید محمد منتظر قائم یزد برنامه‌ریزی کرده است تا نمایشگاه اسوه پایگاه‌های مساجد و محلات را در محل امامزاده سید جعفر محمد ‌علیه السلام از تاریخ ۳۰ مرداد الی یکم شهریور ماه و به مدت سه شب برگزار کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم ادامه داد: در کنار این نمایشگاه اسوه اقدام به برگزاری نمایشگاه و غرفه‌های اقتصاد مقاومتی، گام دوم انقلاب اسلامی، لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی اسلامی، عفاف و حجاب و دستاوردهای نظام و برنامه‌های متنوع دیگر نموده‌ایم.

سرهنگ آزادی نژاد افزود: در شب اول با برنامه‌ریزی انجام شده گردهمایی ائمه جمعه و جماعت و فعالان و اعضای فرهنگی مساجد همزمان با روز جهانی مسجد را خواهیم داشت و در شب دوم ۳۱ مرداد ماه‌ دومین یادواره شهدای خبرنگار به همت بسیج رسانه استان و شهرستان و با حضور مسئولان استان و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

دبیر دومین یادواره شهدای خبرنگار استان با اشاره به اینکه اهالی رسانه استان تاکنون ۱۳ شهید والامقام تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد به نحو شایسته از مجاهدت‌های این شهدا قدردانی کنیم.

سرهنگ آزادی نژاد ساعت بازدید نمایشگاه اسوه را از ساعت ۶ عصر تا ۱۰ شب عنوان و از عموم مردم دارالعباده و شهید پرور یزد دعوت کرد تا برای بازدید از دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج و مراسم‌های متنوع این سه شب حضوری گسترده داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *