بهره برداری از بازپیرایی “میدان طلائیه” تا سه ماه آینده

لینک کوتاه

مدیر منطقه دو شهرداری یزد با بیان این که بازپیرایی و ساماندهی میدان طلائیه یکی از مطالبات دیرینه اهالی محل بوده است، گفت: با توجه به درخواست های متعدد محلی، مطالعات ساماندهی این میدان از آغاز سال جاری در دستور کار شهرداری یزد قرار گرفت.

به گزارش طلوع یزد، علیرضا ابویی اعتبار اجرای طرح ساماندهی میدان و فضاهای اطراف آن را بالغ بر 40 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مبلغ 10 میلیارد ریال از محل بند «د» تبصره 11 اعتبارات دولتی و 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری برای عملیات اجرایی طرح در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه ترافیکی که بر پروژه حاکم بود، عملیات اجرایی آن در دو فاز پیش بینی شد که فاز اول پروژه شامل ساماندهی معابر مرتبط با میدان و پیاده رو های اطراف آن بود که این فاز به اتمام رسیده است.

وی گفت: فاز دوم پروژه احداث و ساماندهی داخل میدان هست که با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم این پروژه تا سه ماه آینده به بهره برداری برسد.

گفتنی است میدان طلائیه در محله حسن آباد و در محدوه منطقه دو شهرداری یزد قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *