گفتگوی زنده مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد با خبر 13

۳۹ درصد مشترکین خانگی استان یزد مشمول پاداش صرفه جویی شده اند

لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در گفتگوی زنده با بخش خبری شبکه خبر، تداوم مصرف بهینه انرژی توسط مردم در ایام باقیمانده را خواستار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، ابوالفضل اسدی در گفتگو با برنامه خبر 13 روز سه‌شنبه 24 مرداد 1402، با اشاره به افزایش 1/1 درجه‌ای دمای کشور و ۱/۹ درجه‌ای دمای استان یزد در تابستان جاری و تداوم گرمای کم نظیر، ‌خاطرنشان کرد:‌ این روند گرمایی در هفته آینده نیز در سطح استان و کشور ادامه خواهد داشت.

وی همچنین بابیان اینکه با مشارکت و همراهی همه مشترکین به ویژه خانگی و صنعتی، تا امروز پیک‌بار تابستان 1402 با موفقیت پشت سر گذاشته‌شده است، افزود: با مشارکت انجام‌شده حدود 39 درصد از قبوض صادره خانگی در استان یزد، مشمول پاداش صرفه‌جویی شده‌اند که حدود 6 میلیارد و 250 میلیون تومان پاداش در قبوض آنها منظور شده و بیشترین مبلغ پاداش پرداخت‌شده در قبض، مبلغ 354 هزار تومان بوده است.

اسدی همچنین در ادامه جابجایی زمان استفاده از وسایل پرمصرف مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی و اتو به ساعت ۱۱ شب الی 10 صبح و همچنین بازدید و سرویس کولرهای آبی و تنظیم دمای کولرگازی روی 25 درجه را برای گذر موفق از ایام گرم باقیمانده، از مردم خواستار شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه صنعت برق استان یزد نیز هم‌راستا با دیگر استان‌ها در کل کشور در تمامی بخش‌های تولید، انتقال، فوق توزیع و توزیع با وضعیت مطلوبی مدار بهره‌برداری هستند، از تلاش همکاران خود در صنعت برق استان یزد و کشور قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *