به ریاست فرماندار یزد

برگزاری کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

لینک کوتاه

این نشست با دستورکار ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته توسط اعضا در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان یزد سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد در این جلسه گفت: متاسفانه، نتوانستیم آنچه را که بعنوان قانون و تکلیف به عهده ما است و در قبال جامعه مسئول هستیم در این موضوع مهم و خاص به نحوه شایسته به سرانجام برسانیم.

وی افزود: انشالله بتوانیم در آنچه وظیفه ما است عمل کنیم و قدم برداریم.

مدرسی خاطرنشان کرد: ذهن بخشی از جامعه به دلیل ضریب نفوذ رسانه های خارجی تحت تاثیر موضوعات اقتصادی و القائات رسانه های معاند قرار گرفته است.

در ادامه رحیمی نسب مدیر طرح سامان خانواده در یزد با اشاره به اجرای طرح سامان گفت: در حوزه خانواده و ازدواج حداقل 17 دستگاه مدعی اجرای این طرح هستند و اعتباراتی هم در این زمینه هزینه شده است.

وی افزود: با توجه به آمار و ارقام نشان داده شده، بهره وری پایین است و انتظار می رود در این موضوع دستگاه ها بیشتر همکاری داشته باشند و کمیته ها باید ذیل شاخص هایی که برای آنها مشخص شده است طرح های خود را به نحو شایسته اجرا و اطلاع رسانی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *