دیدار اعضای شورای انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد با معاون استاندار یزد

لینک کوتاه

اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی واحد یزد در این جلسه، ابتدا محمدرضا شرافت دبیر انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد یزد در مورد اهم فعالیت ها و عملکرد انجمن اسلامی و ظرفیت های قابل توجه علمی و اجرایی استادان دانشگاه آزاد اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.
از اهم موارد ارائه شده اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی اساتید در این دیدار، شامل مواردی همچون قصد گسترش فعالیت های انجمن در خارج از واحد با همکاری حوزه معاونت سیاسی اجتماعی استانداری و دعوت از حضور بیشتر و پر رنگ تر آن حوزه در برنامه های انجمن، سابقه فعالیت واحد یزد از سال ۶۱ و فعالیت در اکثریت رشته ها و انجمن اسلامی اساتید از سال ۹۳ و فعال ترین تشکل اساتید استان، لزوم تعامل بیشتر دانشگاه و بخش های اجرایی، استفاده از ظرفیت های استادان دلسوز و متعهد، تسریع در فعالیت کانون تفکر نظام فنی اجرایی را مطرح کردند،
در ادامه علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد ضمن خیر مقدم و استقبال از حضور نمایندگان این تشکل دانشگاهی استان، با اعلام اینکه شخص استاندار و مجموعه استانداری در راستای فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری، نگاه ویژه ای به جلب حمایت دانشگاه و اساتید فرهیخته برای حرکت به سمت اشتغال دانش بنیان و رفع مشکلات و معضلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد و از روزهای آغازین سال کمیته های خاصی به این منظور سازمان دهی گردیده است.
وی در ادامه افزود، تقویت ارتباط دانشگاه بعنوان مرکز و میدان تولید و توسعه دانش با دستگاه های اجرایی بعنوان میدان کار و پیشرفت و آبادانی و اداره مملکت مورد انتظار است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد اذعان داشت، بیشترین جلسات مقام معظم رهبری از ابتدا تا کنون با دانشگاهیان بوده است که نشان از اهمیت این عرصه دارد.
وی اظهار امیدواری کرد، اساتید و تشکل های دانشگاهی از طریق ارتباط و همکاری با این کمیته ها و ارائه طرح های با قابلیت اجرا نقش موثری در توسعه همه جانبه استان داشته باشند که در حال حاضر طرح هایی هم در این راستا انجام شده که گرچه از بودجه بیت المال صرف شده ولی کاربردی نیست.

در این نشست قرار شد تا هماهنگی لازم جهت حضور نماینده انجمن در جلسات مرتبط آن حوزه انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *