با حضورمدیر کل آموزش وپرورش استان یزد:

مدیرجدید اداره آموزش وپرورش بهاباد معرفی شد

لینک کوتاه
قطب

مراسم تودیع و معارفه مدیرجدید اداره آموزش وپرورش بهاباد با حضورمدیرکل اداره آموزش وپرورش استان ، فرماندار، امام جمعه وجمعی از مسئولان و مدیران مدارس وپیشکسوتان فرهنگی در محل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بهاباد برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد درمراسم تکریم ومعارفه مدیر جدید اداره آموزش وپرورش بهاباد درسخنانی ضمن تبریک 17 مرداد روزخبرنگار به خبرنگاران وهمچنین گرامی داشت 18 مرداد سالروز شهادت شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی برادامه راه شهدا تاکید کرد وبا اشاره به اینکه سرمایه انسانی مهمترین عامل توسعه و پیشرفت هر کشوری است، گفت: توجه و احترام،انعطاف پذیری و تاب آوری،اصلاحات و تحول و اعتقاد چهار ویژگی و خصوصیتی است که گمشده ما در نسل جدید است و در راستای جهت مندی و هدفمندی نیازمند بازنگری در امر آموزش آن هستیم.
وی با اشاره به آمار و نمودارها و نتایج آزمون ها در همه رشته ها و دروس اظهار داشت: با بررسی صورت گرفته امروز رتبه آموزش و پرورش شهرستان بهاباد با وجود فاصله 200 کیلومتری از مرکز استان با 13 صدم اختلاف رتبه سوم و در بین نواحی یک و دو یزد قرار گرفته است.
رحیمی نژاد افزود: این موفقیت نشان از یک ویژگی دیرینه این شهرستان دارد که به خوبی از آن حفاظت کردید و آن انسجام،همسویی و یگانگی و تلاش برای رسیدن به موفقیت است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اذعان داشت: عامل اصلی موفقیت داشتن امکانات و تجهیزات سخت افزاری نیست بلکه تعهد،عشق و علاقه به کار است که موفقیت را رقم می زند و هنرمندی ما در این است که ارتباطمان با معلمان را حفظ کنیم و انگیزه آنان تقویت نماییم.
محمد کاظم رحیمی‌نژاد افزود: آموزش و پرورش نهادی اجتماعی و فرهنگی بوده و معلمان دارای منزلت اجتماعی و پایگاه مناسبی در جامعه اند، لذا از این سرمایه باید بیشترین بهره را برد.
مدیر کل آموزش وپرورش استان یزد با اشاره به جایگاه واهمیت بی بدیل آموزش وپرورش در شکل دهی رفتاری ، اخلاقی و فکری افراد جامعه برلزوم تحول بنیادی در نظام آموزش وپرورش تاکید کرد .
وی تصریح کرد : آموزش و پرورش یک دستگاه اجرایی با فرایند محوری، نتیجه محوری و مردمی است و مدیریت آن از نوع مدیریت بر دل‌ها است و از این لحاظ با مدیرییت دیگر دستگاه متفاوت و از حساسیت ویژه‌ای برخورد است.
وی گفت: معلمان و دبیران آموزش و پرورش با تربیت روح انسان‌ها سرو کار دارند و باید آن را به طور صحیح با معیار‌های اخلاقی و اسلامی آموزش دهند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان از زحمات و تلاش ها،مثبت اندیشی حسن رزاقی تشکر و قدردانی کرد و علی قطب الدینی را از نیروهای جوان،پرتوان،تلاشگر دانست و گفت: امیدواریم شاهد اقدامات و اتفاقات خوبی باشیم. گفتنی است در این مراسم از زحمات “حسن رزاقی” تقدیر و “علی قطب الدینی” به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد معرفی شد.
رحیمی نژاد همچنین از راه اندازی 4 هنرستان مهارت وکار آموزی درسطح استان یزد خبرداد وبا اشاره به اینکه پرورش نیروی فنی آماده به کار، مهمترین هدف راه اندازی هنرستان های مهارت است افزود : درسال جدید 4 هنرستان جوارکارخانه ای با عنوان مهارت آموزی دراستان یزد راه اندازی میشود.
وی با بیان اینکه راه اندازی هنرستان‌های مهارت باعث می‌شود تا دانش آموزان از همان بدو تحصیل در کنار دانشی که فرا می‌گیرند، با مهارت آموزی در محیط‌های فنی، مشغول به کار شوندافزود : به زودی هنرستان شبانه روزی چادرملوی اردکان هم آغاز به کار خواهد کرد.
حجت الاسلام بشکانی امام جمعه بهاباد هم در ادامه این مراسم درسخنانی ضمن قدردانی اززحمات برادر حسن رزاقی درسمت مسئولیت قبیلی برای برادر علیرضا قطب الدینی رئیس جدید اداره آموزش وپرورش آرزوی موفقیت نمود وبراجرای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش درراستای آموزش وایجاد شغل به دانش آموزان تاکید کرد.
درادامه این مراسم فرمانداربهاباددرسخنانی ضمن تقدیر وتشکراززحمات برادر حسن رزاقی درطول مدت خدمت درسنگر آموزش وپرورش ، با اشاره به اینکه رشد و بالندگی جامعه در گرو خدمات و زحمات معلمان است، افزود: اگر در انجام تعلیم و تربیت تلاش‌های درستی انجام شود جامعه به سوی پیشرفت قدم برمی دارد.
علیرضاتیموری ادامه داد: مدیریت آموزش و پرورش یک مجمع وسیع و حساسی است که باید با سعه صدر، تعامل، همگرایی و تدبیر مشکلات را برطرف و راه رسیدن به قله‌های موفقیت را فراهم کرد.
در ادامه این مراسم مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بهاباد طی سخنانی به فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته طی سال های گذشته اشاره و تمامی موفقیت ها را مدیون تلاش مخلصانه فرهنگیان شریف ٰ همکاران در بخش های مختلف و همراهی مردم و مسئولان اجرایی شهرستان دانست .

حسن رزاقی بهابادی ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر جدید آموزش و پرورش اظهار داشت: خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی یک توفیق بزرگ محسوب می شود که باید قدر آن را دانست و به جامعه و نسل جوان خدمت کرد .
مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بهاباد به اهمیت تعلیم و تربیت و نقش فرهنگیان در تربیت درست نسل آینده ساز اشاره و از تمامی مسئولان و فرهنگییان خواست تا با همدلی و تعامل برای تحقق اهداف خطیر تعلیم و تربیت در راستای اهداف نظام و ولایت بکوشند .
علیرضا قطب الدینی بهابادی اظهار داشت: خدمت به نسل جوان را باید قدر دانست و همه فرهنگیان و مسئولان با همکاری و برنامه ریزی وظایف محوله را به خوبی انحام دهند که کاری مقدس و ارزشمند و بس تاثیرگذار است

طی حکمی از سوی رئیس سازمان آموزش وپرورش استان یزد اززحمات وخدمات 4 ساله آقای حسن رزاقی قدردانی و آقای علیرضا قطب الدینی بهابادی به عنوان رئیس جدید اداره آموزش وپرورش بهاباد معرفی گردید .
در پایان حکم مدیریت آموزش و پرورش به مدیر جدید اهداء و از زحمات 4 ساله مدیر سابق با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *