بهبود عملکرد برنامه های مدیریت شهری با شناسایی و نقد آسیب ها

لینک کوتاه

عضو شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا گفت: در جلساتی که بین اعضای شورا و مسئولین شهرداری برگزار می شود بهتر است هر بخش را نقد و به آسیب ها پرداخت تا عملکرد بهبود یابد و تعریف و تمجید را به شهروندان سپرد.

 

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد، فخر السادات خامسی تاکید کرد: لازم است شهرداری و مدیریت شهری برای برقراری تعامل مطلوب و مستمر با شهروندان هدفگذاری نماید و پاسخگوی مطالبات و نقدهای شهروندان باشد.

وی درخصوص برنامه های نوروزی شهرداری گفت: این برنامه ها ماهیتی اجتماعی و مردمی دارد و طبیعی است که باید به تعداد سلایق متعدد و مختلف مردم، متنوع باشد ، مشارکت دهی گسترده مردمی در ارائه طرح و ایده و اجرا، برنامه های نوروزی را به سلیقه غالب جامعه نزدیک می کند و رضایت عمومی را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: مردم در بخشی از این برنامه ها از جمله فراخوان سفره هفت سین با شهرداری مشارکت داشتند اما لازم است در تمام برنامه هایی که شهرداری تصمیم بر اجرای آن در شهر دارد شهروندان را دخیل کند و مردم را در نیاز سنجی و ارزیابی برنامه ها مشارکت دهد.

عضو شورای شهر گفت: محتوای برنامه ها نیز به خصوص در ایام نوروز بسیار اهمیت دارد ‌و محتوای برنامه های شهرداری در ایام نوروز باید نشان دهنده فرهنگ یزدی ها باشد و ظرفیت های گسترده یزد در حوزه های تاریخی، میراثی ، گردشگری، فرهنگی، هنری ، اجتماعی، اقتصادی و علمی یزد را معرفی نماید و باید با اطلاعات کافی و سنجیده تهیه و اجرا گردد که این موضوع در بعضی از برنامه های نوروزی رعایت نشده بود.

خامسی تصریح کرد: مطالبه شهروندان در خصوص تداوم برخی از فضاسازی ها و برنامه های فرهنگی ایام عید، کاملا بجا و قابل تامل است و باید مورد توجه مسئولان شهرداری قرار گیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *