کلنگ زنی و افتتاح دو طرح آبرسانی در شهرستان تفت

لینک کوتاه
شرکت ابفای یزد

مديرعامل شركت آبفاي يزد ازكلنگ زني و افتتاح دو طرح آبرساني در شهرستان تفت خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، جلال علمدار مدیر عامل شرکت آبفای یزد گفت: با توجه به فرارسیدن ایام ا… دهه فجر، دو طرح آبرسانی به شهرستان تفت توسط سید مسعود عظیمی معاون امور اقتصادی استانداری یزد، محمد دهشیری فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران استانی کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.
وی افزود:این طرح شامل کلنگ زنی مخزن ذخیره آب شرب به حجم 10هزار متر مکعب با هدف ذخیره سازی و تاب آوری در فصول گرم سال و همچنین بهره برداری از فاز اول آبرسانی و تامین آب شرب روستای سانیج با اعتباری بالغ بر360میلیارد ریال با هدف تامین آب شرب پایدار می باشد و حجم عملیاتی این طرح شامل 3باب ایستگاه پمپاژ،3باب مخزن ذخیره به حجم1100 متر مکعب و13 کیلومتر خط انتقال می باشد.
علمدار تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و ییلاقی بودن آن ، متاسفانه از لحاظ منابع آبی فقیر بوده و با مشکل کم آبی دست وپنجه نرم می کند امید است با بهره برداری از این دوطرح شاهد تاب آوری بیشتر دراین شهرستان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *