رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ایام الله دهه فجر:

رویکرد برنامه های جامعه کار و تولید استان یزد در دهه مبارک فجر، جهاد تبیین است

لینک کوتاه
اداره کل تعاون

نشست «كميته كارگري و كارآفريني گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر» با حضور محمدرضا فلاحتی مديركل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و اعضاء كميته جهت هماهنگي و برنامه ريزي هرچه باشکوه تر برگزار شدن چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد، محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تسلیت شهادت حضرت امام هادی (ع) گفت: با توجه به اتفاقاتی که طی چند ماه اخیر در کشور شاهد بودیم و با وجود هجمه هایی که از سوی دشمنان علیه انقلاب و دستاوردهای آن رخ می دهد، موجی از یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد شده که باتوجه به در پیش بودن چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری نشست های تبیینی و بصیرتی می توان امیدآفرینی را از طریق روایت صحیح دستاوردهای انقلاب در بین جامعه بوجود آورد.
وی ادامه داد: رویکرد برنامه های امسال به سمت جهاد تبیین باید گام بردارد و نشست های تبیینی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حتما در کنار برنامه ها برگزار شود.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزاری جشن بزرگ کارگری در مرکز استان و شهرستان ها را از برنامه های دهه مبارک فجر امسال عنوان کرد و افزود: امیدآفرینی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین جامعه هدف این کمیته در دستور کار قرار دارد.
فلاحتی از جمله برنامه های این کمیته در ایام الله دهه فجر را برگزاری شیفت ایثار در واحدهای تولیدی، برگزاری هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران استان، نواختن زنگ انقلاب در یکی از واحدهای تولیدی، افتتاح چندین شرکت تعاونی در سطح استان، افتتاح چند مرکز مشاوره شغلی، عیادت از خانواده های شهدای کارگری، برگزاری دوره های بصیرتی در واحدهای تولیدی و … اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *