پایان اولین دوره لیگ برتر دارت کارگران کشور با قهرمانی مشهد/جواهری مهرکیش یزد نایب قهرمان شد

لینک کوتاه
دوره لیگ برتر دارت

مرحله پایانی اولین دوره لیگ برتر دارت کارگران کشور که با حضور 18 تیم به میزبانی استان یزد برگزار شد، با قهرمانی تیم مشهدی و نایب قهرمانی نماینده استان یزد به کار خود پایان داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد: در این دوره از مسابقات که برای اولین بار به صورت لیگ برتر میان جامعه کارگری برگزار شد ۱۸ تیم طی دو روز با هم به رقابت پرداختند که در نهایت دو تیم جواهری مهرکیش یزد و مرکز علمی و کاربردی خانه کارگر مشهد به فینال رقابتها راه یافتند.

در دیدار پایانی این تیم مشهدی بود که در دیدار جذاب و تماشایی موفق شد تیم یزد را شکست دهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند و تیم جواهری مهرکیش یزد با سرپرستی رضا صابرنیا و مربیگری حمیدرضا مهرکیش نایب قهرمان شد.

تیمهای لاندا الکترونیک تهران و آرتا پروتئین اردبیل نیز برای کسب عنوان سوم و چهارم مسابقه دادند که در نهایت تیم تهران موفق شد حریف خود را مغلوب کند و بر سکوی سوم رقابتها بایستد.

علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در مراسم اختتامیه ضمن اشاره به فعالیت های خوب در حوزه ورزش کارگری استان گفت: هیات ورزش کارگری استان یزد همواره در انجام وظایف و اهداف از پیش تعیین شده خود گام های موثری برداشته و یکی از برنامه هایی که به شدت مورد استقبال جامعه کار و تلاش استان قرار گرفت، اجرای المپیاد ورزش کارگری بود.

وی برگزاری مسابقات در قالب لیگ برتر را موجب شکوفایی استعدادها دانست و افزود: لیگ های برتر دارای انسجام خوبی هستند و زمانی که یک رشته بصورت لیگ برگزار می شود باعث بالارفتن انگیزه میان بازیکنان می شود و به تبع آن شاهد رقابت‌های جذاب تری خواهیم بود.

در ادامه ابراهیم زینل پور سرپرست مدیریت اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به تلاش عوامل اجرایی ورزش کارگری در استان برای ایجاد نشاط در جامعه هدف اشاره و اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم همکاران بنده در اداره کل، مجموعه های ورزشی و هیات ورزش کارگری استان ایجاد شور و نشاط میان جامعه کار و تلاش و توجه به سلامت جسم و روان این قشر زحمتکش و خانواده های آنها است.

وی خاطرنشان کرد: قطعا زمانی که نیروی کار از لحاظ جسم و روح در سلامت کامل به سر ببرد بهره وری آنها نیز بیشتر می شود؛ سلامت این عزیزان از این رو مهم است که چرخهای اقتصاد کشور به دست آنها به حرکت در می آید.

در مراسم اختتامیه این رقابتها که باحضور جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور، علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان، ابراهیم زینل پور سرپرست مدیریت اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بیژن خراسانی معاونت پشتیبانی فدراسیون ورزش کارگری، جمال تقی نژاد رئیس هیات ورزش کارگری، و برخی دیگر از مسئولین برگزار شد، از تیم های برتر با اهدای لوح، مدال و کاپ تجلیل شد؛ جوایز نقدی برای تیم اول 25 میلیون تومان، تیم دوم 15میلیون تومان و تیم سوم 10 میلیون تومان اهدا شد.

گفتنی است مرحله اول این رقابتها خرداد ماه به میزبانی تهران برگزار شد؛ جواهری مهرکیش یزد، هیات ورزش کارگری استان، انجمن دارت کارگری کشور، انجمن دارت استان، شرکت رایمند و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از عوامل و حامیان اصلی برگزاری مرحله‌ پایانی اولین دوره لیگ برتر دارت کارگران کشور در استان یزد بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *