آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح میدان صاحب الزمان (عج) در دهه فجر

لینک کوتاه
حجت الاسلام ناصر حیدری

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورا از آغاز عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیر همسطح حضرت صاحب الزمان (عج) جهت کاهش بار ترافیکی منطقه، در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، حجت‌الاسلام حیدری گفت: با توجه به درخواست های شهروندان و بار ترافیکی سنگین در محدوده بلوار مدرس و دهه فجر، در راستای کاهش بار ترافیکی، پروژه اجرای تقاطع زیرگذر میدان صاحب الزمان عج در کمیسیون بودجه مطرح و نهایتاً با موافقت اعضای شورا، این پروژه با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان به تصویب رسید که در جلسه امروز با اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار، برای تسریع در اجرای آن موافقت شد.

به گفته وی: پروژه تقاطع غیر هم سطح حضرت صاحب الزمان (عج) بصورت زیرگذر و به عنوان تکمیل کنند رینگ شهری خواهد بود.

سخنگو و نائب رئیس شورا تاکید کرد: خوشبختانه طرح آن در شورای ترافیک تصویب شده و مدیر اجرای پروژه هم مشخص گردیده و مقرر شد ظرف مدت یک سال به بهره برداری برسد.

حجت‌الاسلام حیدری درخصوص دیگر مصوبه صحن علنی شورا گفت: در این جلسه جهت خرید قیر برای سازمان عمران نیز در راستای آسفالت معابر شهری با اعتبار ۲۳۴ میلیارد ریال از محل تسهیلات، موافقت و اعتبار در نظر گرفته شد.

سخنگو و نائب رئیس شورا در پایان گفت: همچنین در پایان جلسه یکصدو یازدهم شورا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، از بانوان عضو شورا و نیز بانوان شاغل در دبیرخانه شورای اسلامی شهر یزد تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *