زندگی خود را با «حسابت» مدیریت کنید

لینک کوتاه

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اپلیکیشن همراه‌بانک خود قابلیت جدیدی ارائه کرده که با فعال کردن آن می توان هزینه‌های خود را به‌صورت دسته‌بندی و روی نمودار مشاهده و مدیریت کرد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که یکی از پیشروترین بانک‌های کشور در حوزه خدمات غیرحضوری است و بسیاری از خدمات را برای نخستین بار در سطح شبکه بانکی ارائه کرده، در نرم افزار همراه بانک خود بنام «مهریران» خدمات پایه را مانند سایر بانک‌ها به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
در این نرم افزار علاوه بر اینکه مشتریان کلیه خدمات بانکی خود را به صورت غیر حضوری دریافت می کنند می توانند جزئیات تراکنش های حساب خود را نیز مشاهده کرده و در این خدمت نیازی به پرداخت مبلغی اضافی ندارند.
در این میان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای ارائه خدمات بیشتر در اپلیکیشن همراه‌بانک خود قابلیت جدیدی بنام «حسابت» ارائه کرده که با فعال کردن آن می توان هزینه‌های خود را به‌صورت دسته‌بندی و روی نمودار مشاهده و مدیریت کرد.
مشتری با فعال‌سازی اشتراک «حسابت» قادر خواهد بود تا علاوه بر اطلاعات پایه از مزایایی همچون ثبت خودکار دسته‌بندی تراکنش، نمایش خودکار نام پذیرنده در رسید خرید، نمایش نام واریزکننده در رسیدهای واریز، امکان ایجاد دسته‌بندی برای تراکنش‌ها، امکان خرد کردن و تقسیم یک تراکنش به چند تراکنش و مشاهده اطلاعات تراکنش‌ها در قالب نمودارهای گرافیکی برخوردار شود.
در شبکه بانکی برخی از خدمات ارزش افزوده وجود دارد که معمولاً بانک‌های مختلف با ارائه آن‌ها، مبلغی را از مشتریان خود دریافت می‌کنند. فعال‌سازی اشتراک «حسابت» در اپلیکیشن «مهریران» نیز در این دسته قرار می‌گیرد. بعبارتی مدیریت حسابداری شخصی و یا حسابت، یک خدمت اختیاری است و مشتریان علاوه بر دریافت خدمات پایه، می توانند برای دریافت خدمات جدید از جمله تحلیل هزینه های ورودی و خروجی حساب شخصی خود، ماهانه مبلغ ۵۰۰۰ تومان پرداخت کنند.
طی روزهای اخیر در برخی از رسانه ها مطالبی مبنی بر دریافت هزینه اضافی از مشتریان در خصوص خدمت «حسابت» مطرح شد که ناشی از عدم آگاهی کامل نسبت به این خدمت جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران بود.
در اپلیکیشن مهریران هر خدمتی که در شبکه بانکی رایگان است، بدون هزینه می باشد اما برنامه مدیریت حسابداری شخصی یا حسابت، خدمتی نوین و فراتر از خدمات رایگان است که برای اولین با در شبکه بانکی در این اپلیکیشن ارائه می شود. بنابراین این ادعا که برنامه مدیریت حسابداری شخصی در سایر بانک ها رایگان است اولاً کذب بوده و ثانیاً اولین بار توسط این بانک ارائه شده و در بانک های دیگر این خدمت ارائه نمی شود.
شایان ذکر است راه اندازی سوپر اپلیکیشن Qbank، پرداخت وام بدون ضامن و بصورت آنلاین، سفته الکترونیک و توثیق سهام برای دریافت وام، حذف کارمزد ثابت و حرکت به سمت دریافت مزد خدمت و انتشار اوراق قرض الحسنه تنها بخشی از خدماتی است که این بانک برای اولین بار در شبکه بانکی به مشتریان خود ارائه می دهد.
بانک قرض الحسنه مهر ایران در مدت ۱۵ سال گذشته با جذب حدود بیش از ۱۳ میلیون مشتری و کمترین نسبت مطالبات معوق (نکول کمتر از نیم درصد) خوش حساب ترین مشتریان شبکه بانکی کشور را در اختیار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *