درسفریکروزه معاون ارزیابی کیفیت سازمان استاندارد:

تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید استاندارد استان یزد

لینک کوتاه

درسفریک روزه معاون ارزیابی کیفیت ومدیرکل امورحقوقی ومجلس سازمان ملی استاندارد ایران به استان یزد، مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل استاندارد استان یزد انجام شد.

به گزارش طلوع یزد،احسان ساده دراین مراسم و درحضورمدیران دوایردولتی و صنعتی، مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و همچنین نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد استان گفت: دررویکرد تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، بنا بر آن است که از تمامی ظرفیت‌ها و نیروهای بالقوه و بالفعل افراد استفاده شود.

وی افزود: دریک جامعه پیشرفته، جابجایی مدیران ونیروهای انسانی سبب ایجاد تغییرات و تحولات مفید دربدنه نظام اداری است و چه بسا دراین تغییرات، بسیاری از استعدادهای پنهان منابع انسانی به منصه ظهور نشسته و شکوفا شود.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران هنگام تحویل ابلاغ حمید مطهری، سرپرست جدید اداره کل استاندارد استان یزد تصریح کرد: براساس تاکید رییس سازمان ملی استاندارد ایران، مدیران موظفند از تمامی دانش و تجارب کارکنان استاندارد درتمامی بخش‌ها و رده‌ها به نفع مجموعه و استان بهره‌برداری کنند وهمیشه باید این نکته را در نظر داشته باشیم که ما وکیل و مدافع مردم هستیم.

سرپرست جدید اداره کل استاندارد استان یزد نیز در سخنانی به نقش و اهمیت جایگاه استاندارد در زندگی روزمره مردم اشاره و بر مبارزه با تقلب و کم فروشی، ارائه خدمات واقعی پس از فروش کالاها و محصولات تاکید وادامه داد: با نگاه به سند تحولی “یزد نوین” و همچنین توجه ویژه به حوزه های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت کم نظیر موجود در استان یزد، امور را پیش می بریم.

حمیدمطهری افزود: مراکز و متخصصان دانشگاهی، مراکز صنعتی شاخص در منطقه و سرمایه انسانی نجیب و متعهد استان یزد به عنوان اصلی ترین پیشران های موجودهستندکه می توان اقدامات  شایسته ذیل “قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد” و سیاستهای اقتصاد مقاومتی در قالب سند جامع و نقشه راه تحول نظام استانداردسازی کشور در استان یزد، به طرزی شایسته انجام داد.

سرپرست استاندارد استان یزد درادامه با بیان پانزده محور پیشنهادی در تحول بخشی به نظام استاندارد کشور و استان یزد گفت: ما می توانیم روزی راشاهد باشیم که نشان “استاندارد ایران، نشان افتخار “ هر نوع خدمت و محصول ایرانی نزد افکار عمومی داخلی و خارجی باشد.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود افزود: الگوسازی محصولات و کالاهای تولیدی بومی که مبتنی بر ریشه های اصیل فرهنگی، همچون صداقت و نجابت مردم استان یزد در تولید هرکالا و محصولی است باید سرلوحه امور باشد،  ضمن این که اخلاق و ایمان شهردارالعباده به طور ذاتی تضمین کننده کیفیت و اصالت کالا هاست و استاندارد یزد به الگویی جهانی برای کالاها، محصولات و خدمات می تواند بدل گردد.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه سفرخودوبا همراهی مسئولین استاندارد یزد، در دیدار با امام جمعه و نماینده مقام معظم رهبری در یزدگفت: مردم ازکیفیت خدمات پس از فروش مواردی نظیر خودرو و لوازم خانگی ناراحت و گله‌مند هستند و دولت صدای آنان را شنیده و در دو جلسه اخیرشورای عالی استاندارد که به ریاست رییس جمهور تشکیل شده بود، برای ایجاد آرامش و راحتی هم وطنان، استاندارد این دوگروه کالای مصرفی اجباری اعلام شد.

ملاقات با فرمانده سپاه الغدیر استان، دیدارچهره به چهره و صمیمی با تمامی کارکنان اداره کل استاندارد استان یزدوبازدید از شرکت سیم و کابل ستاره یزد(واحد تولیدی نمونه کشوری) از دیگر برنامه های سفریک روزه معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران به یزد بود.

شایان ذکراست، حمید مطهری، سرپرست جدیداداره کل استاندارد استان یزد، فارغ التحصیل دکترای تخصصی فیزیک اتمی از دانشگاه تربیت مدرس واستادیاربخش اتمی مولکولی دانشکده فیزیک دانشگاه یزد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *