به مطالبه چندین ساله پرستاران توجه شود/ فداکاری پرستاران در زمان کرونا هیچ گاه فراموش نمی شود

لینک کوتاه
جوکار

دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پیامی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش طلوع یزد، در پیام تبریک دکتر جوکار به مناسبت روز پرستار آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ عَلى مَرَدِّ نَوازِلِ الْبَلاءِ وَ مُلِمّاتِ الضَّرَّآءِ وَ کَشْفِ نَوائِبِ اللأواءِ وَ تَوالى سُبُوغِ النَّعْمآءِ
پنجم جمادی الاول، سالروز ولادت باسعادت بزرگ بانوی اسلام و پرچم دار نهضت امام حسین (ع)، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری است.

روز پرستار تجلیل از یک قشر نیست بلکه روز تجلیل از کرامت سپید پوشانی است که انسانیت را درسنگ صبور بودن و التیام بخشیدن به همنوعان می بیند، تراوش زندگی از دست های شان می ریزد و ضرب آهنگ قدم های آنها، امید را به رگ های حیات جاری می سازد و نقاشی لبخند را بر بوم درد می نگارند.

گل واژه‌های مهربانی و ایثار در دستان این مهربانان شکفته می‌شوند، چرا که آنان تابشی پر فروغ از کمال انسانی و نمونه‌ای بی نظیر از ترجمان عشق اند و پرستاران سرچشمه جوشان مهر و عطوفتند که کلام مهر آفرینشان گرمای درد را به خنکای عشق و مهربانی تبدیل می کند، همانان که رنج توان فرسای بیماران را با تبسم خویش می کاهند.

در دورۀ مقابله با بیماری کرونا پرستاران در خط مقدم دفاع از سلامت مردم ایستادند و شرافت این قشر فداکار قوت قلب مردم شد، بدون تردید ایثار جاودان پرستاران در مقابله با بیماری کرونا و صبوری آنان، در درگاه حضرت حق از والاترین پاداش‌ها بهره‌مند خواهد بود و آحاد ملت قدرشناس ایرانِ عزیز سپاس‌گزار خدمات پرستاران خواهند بود.

پرستاران محترم طی سالیان اخیر دو مطالبه در خصوص تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و استخدام پرستاران تازه نفس داشتند که امیدواریم با اولویت قرار دادن این موارد از سوی نهادهای زیربط، شاهد رفع مشکلات پرستاران در سراسر کشور باشیم.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به تمامی مردم استان یزد خصوصاً پرستاران و کادر شریف درمان و گرامیداشت یاد شهدای سلامت، سعادت و سلامت این عزیزان را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *