از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۱ تاکنون انجام شد:

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی کمیته امداد به تحصیل ۲۱۰ مددجوی بخش بهمن

لینک کوتاه
مددجویان کمیته

رئیس کمیته امداد بخش بهمن گفت: کمیته امداد بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به ۲۱۰ مددجوی در حال تحصیل این بخش در شهرستان ابرکوه کمک کرد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمیدرضا علی پناه رئیس کمیته امداد بخش بهمن شهرستان ابرکوه ضمن تبریک یوم الله ۱۳ آبان ماه و روز دانش آموز گفت: کمیته امداد از ابتدای سال تحصیلی تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به ۲۱۰ مددجوی در حال تحصیل بخش بهمن در قالب پویش “شور عاطفه‌ها” کمک کرده است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان سرمایه‌های کشور هستند و توجه به این قشر و خدمت رسانی به آنان در راس برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد قرار دارد گفت: در حال حاضر ۲۰۰ دانش‌آموز و ۱۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد بخش بهمن هستند.

علی‌پناه تصریح کرد: این کمک‌‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در پویش “شور عاطفه‌ها” با همکاری بخشداری، دفتر امام جمعه معزز، ۸ مرکز نیکوکاری، مساجد و خیرین بخش جمع‌آوری و بین دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد بخش بهمن توزیع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *