در راستای تقویت همکاری های مشترک مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان یزد با مراکز اسنادی ، آرشیوی و کتابخانه ای؛

انعقاد تفاهم نامه ی همکاری با کتابخانه و موزه ی وزیری یزد

لینک کوتاه

در راستای تقویت همکاری های مشترک مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان یزد با مراکز اسنادی ، آرشیوی و کتابخانه ای تفاهم نامه ی همکاری با کتابخانه و موزه ی وزیری یزد امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در راستای تقویت همکاری های مشترک مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان با مراکز اسنادی ، آرشیوی و کتابخانه ای با حضور سعید زارع مدیر این مرکز در استان و حجت الاسلام و المسلمین مظفر سالاری رئیس کتابخانه و موزه ی وزیری یزد تفاهم نامه ی همکاری بین دو مجموعه امضاء شد.
برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی و دوره های آموزشی تخصصی کتابخانه ای و آرشیوی، ارائه ی خدمات مشاوره ای در حوزه های مختلف کتابداری و اسناد به خصوص در حوزه های آسیب شناسی، آسیب زدائی، مرمت و حفظ و نگهداری اسناد نوشتاری و غیرنوشتاری، تدوین پروژه ی تاریخ شفاهی بررسی تاریخچه شکل گیری کتابخانه و موزه وزیری یزد و شخصیت حضرت آیت الله وزیری و برگزاری نمایشگاه ها ی کتاب و اسناد به مناسبت های مختلف از جمله مفاد موجود در این تفاهم نامه بود که به امضای طرفین رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *