حضور 7 اثر نمایشی از استان یزد در جشنواره بین المللی تئاتر فجر امسال

لینک کوتاه

نشست صمیمانه ای با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و کارگردان های آثار راه یافته به جشنواره بین المللی تئاتر فجر مورخ 25دیماه در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، طی نشست صمیمانه ای با کارگردان های هفت اثر راه یافته به چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در خصوص نحوه و طریقه حضور آثار و عوامل نمایش بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

احسان عابدی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره به حضور هفت اثر نمایشی استان در بخش مسابقه و داوری چهل و دومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر اظهار داشت: از این تعداد چهار گروه در بخش صحنه‌ای، دو گروه در بخش خیابانی و یک نمایش در بخش نمایشنامه نویسی در این رویداد بین المللی حضور دارند.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر، آثار یزدی راه یافته به این جشنواره شامل نمایش‌ صحنه ای «دل لرزه» به کارگردانی مجتبی لاله زاری دربخش (رقابتی)، نمایش خیابانی «آقای ایکس» به کارگردانی امیر عباس پارسائیان در بخش (رقابتی)، نمایش صحنه ای «فاتحان قلعه رفته بر باد» به کارگردانی مسعود غیاثی در بخش (دانشجویی)، نمایش «خود پرواز» به کارگردانی جعفر دل دل در بخش (فراگیر معلولین)، نمایش صحنه ای «رستگاری از فرانگشتاین» به کارگردانی نوال وائلی در بخش (فراگیرمعلولین)، نمایش خیابانی «باقید فوریت» به کارگردانی مهسا دهقانی در بخش (فراگیر معلولین)، و اثر «ممد شاه» به نویسندگی محمد رضا امیرخانی در بخش نمایش نامه نویسی جشنواره انتخاب شده اند.

جشنواره تئاتر فجر از اول تا ۱۲ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *