به همت معاونت فرهنگي دانشجویی واحد یزد برگزار شد:

برگزاری جلسه هماهنگی طرح استاد مشاور فرهنگی با عنوان شاخص های «معلم الخیر»

لینک کوتاه

نخستین جلسه هماهنگی طرح استاد مشاور فرهنگی با عنوان شاخص های "معلم الخیر" در واحد یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، در نشست فرهنگی اساتید واحد یزد، دکتر ابوالقاسم عاصی از استادان پیشکسوت و عضو هیات علمی دانشگاه، با استناد به روایات معصومین(ع) با بر شمردن شاخص ها و جایگاه معلم الخیر، ویژگی های مطرح در آیین نامه طرح استاد مشاور فرهنگی را بر عنوان معلم الخیر قابل تطبیق دانست.
استاد عاصی، ایفای نقش والدگری و شاگرد پروری را یکی از وظایف اصلی استادان در شرایط امروز کشور عنوان کرد.
دکتر دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد نیز در این جلسه، با اشاره بندهای بیانیه نقش دانشگاه در تعلیم و تربیت اجتماعی و وجود اساتید شایسته و متعهد در سطح دانشگاه آزاد استان، ابراز امیدواری کرد، با حضور و راهبری اساتید پیشکسوت نظیر استاد عاصی زمینه افزایش نقش در تربیت اجتماعی دانشجویان فراهم شود.
گفتنی است در این جلسه که با حضور حجت الاسلام زارع مسول دفاتر نهاد دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد برگزار شد، حدود ۳۰ نفر از اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه پیشنهادات خود را در زمینه اجرای بهتر طرح استاد مشاور فرهنگی بیان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *