برگزاری رویداد گنج برای حمایت از طرح های نوآورانه گروه های جهادی در یزد

لینک کوتاه
سلمانی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد گفت : برگزاری رویداد گنج با هدف شناسایی و توانمند سازی گروه های جهادی خلاق استان ، نیمه آذر ماه سال جاری در یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش طلوع یزد، سلمانی افزود : این رویداد بزرگ ویژه جهادگران استان برای حمایت از طرح‌های مسئله محور، ایده های خلاقانه و اشتغالزای گروه‌های جهادی در یزد به مدت هفت روز برگزار میشود.

وی خاطر نشان کرد: در استان یزد 980 گروه جهادی ثبت شده در سامانه اطلس داریم که این گروه ها می توانند ضمن طرح مسئله، ایده های خود را به دبیر خانه رویداد گنج ارسال نمایند

این مقام مسئول گفت : طرح های ارسالی پس از بررسی و پذیرش در دبیرخانه رویداد گتج ،به بخش داوری ارسال خواهد شد و در بازه زمانی سه روزه گروه های جهادی نو آور باید از طرح ها و مسئله های خود دفاع کنند در پایان نیز بهترین طرح ها حمایت مالی و معنوی خواهد شد.

علی اصغر سلمانی در پایان خاطر نشان کرد: این رویداد عظیم با حمایت و مشارکت سازمان بسیج سازندگی کشور و استان وهمچنین بنیاد علوی کشور جهت حمایت از فعالان جهادی در استان برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد افزود : رویداد گنج بستری مناسب برای شناسایی و ارزیابی طرح‌ها و ایده‌های برتر جهادگران را به وجود آورده است و زمینه ای مناسب برای حمایت از توان و استعداد و پرورش طرح های خلاق در حوزه های محرومیت زدایی و اشتغالزایی و سایر فعالیتها فراهم شده است.

وی عنوان کرد : جهادگران سراسر استان یزد میتوانند اطلاعات تکمیلی را از طریق سایت رسمی سازمان بسیج سازندگی به این آدرس https://yazd.sazandegi.ir/ کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *