برگزاری جلسه شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

لینک کوتاه

با حضور معاونان و مدیران فرهنگی واحدهای دانشگاهی استان یزد، جلسه شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، ظهر روز سه شنبه” 17آبان ماه 1401 ” نشست هم اندیشی شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد با حضور دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، دکتر هادی حیدری نیا معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و حجه الاسلام حسن زارع مسئول دفاتر نهاد رهبری در واحدهای دانشگاهی، معاونان، مدیران و کارشناسان فرهنگی واحدهای استان، در سالن شهید سلیمانی حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
دکتر هادی حیدری نیا، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، ضمن اعلام این خبر و با اشاره به فعالیتهای فرهنگی خیلی خوب و شاخص واحدهای دانشگاهی استان یزد گفت: این نشست با حضور مسئولان و کارشناسان فرهنگی و اجتماعی واحدهای دانشگاهی استان یزد ، با هدف هم اندیشی لازم در راستای ایجاد هم افزایی، تعامل وارائه راهکارهای لازم در ترغیب و تشویق دانشگاهیان به انجام فعالیتهای متنوع فرهنگی در سطوح کارکنان دانشجویان و اساتید واحدها و همچنین در ثبت برنامه های فرهنگی در سامانه پایش طبق بخشنامه و ملاک ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه در این راستا اهتمام ویژه داشت.
دکتر دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد یزد نیز در این نشست، پیرامون مباحثی همچون جهاد تبیین و احساس مسئولیت و وظیفه شناسی اشخاص مسئول در کشور پیرو فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، مواردی را در جلسه تبیین کرد.
محمود تیموری، مسئول کانون قرآن و عترت استان یزد نیز در حاشیه این نشست، توضیحات لازم نحوه امتیازدهی به فعالیتهای فرهنگی واحدها در طول یکسال فرهنگی و نحوه ثبت در سامانه پایش فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه را تشریح و حسب صورتجلسه استانی ، قرار بر بررسی ماهانه سامانه با معرفی رابط فرهنگی استان، به صورت ماهانه اینکار صورت پذیرد.
گفتنی است در حاشیه جلسه، هریک از نمایندگان فرهنگی واحدهای استان در خصوص اجرای سایر برنامه ها و مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خود، ضمن بیان کمبودها و کاستیها ، بخصوص برنامه های برگزار شده در مناسبت های مختلف گذشته، گزارش های خود را ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *