به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان؛

نشست شورای انجمن اولیا و مربیان برگزارشد

لینک کوتاه
نشست شورای انجمن اولیا و مربیان

به گزارش طلوع یزد، در این نشست که به صورت وبینار و با حضور مقام عالی وزارت برگزارشد مدیرکل آموزش پرورش استان یزد ضمن تبریک هفته بزرگداشت پیوند اولیا و مربیان و تشکر از زحمات همه اولیا و اعضای انجمن مدارس به تبیین نقش و جایگاه انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت پرداخت .

” محمد کاظم رحیمی نژاد ” افزود : باید افراد صاحب نظر و کسانی که توان رصد مسایل آموزش و پرورش را دارند زمینه فکری برای انجمن مدرسه را فراهم کنند و در شورای آموزشی مدرسه و بعد در شورای آموزش و پرورش مطرح نمایند .

وی گفت : در این راستا می توان از ظرفیت و تجربه معلمان بازنشسته در شورای دبیران مدرسه استفاده شود که افراد صاحب نظری هستند .

رحیمی نژاد افزود : انجمن مدارس نباید به صورت کلیشه ای برگزار و دچار روزمرگی شود بلکه باید به سمت انجمن کارکرد گرا حرکت کند که متاسفانه امروز به دلیل مشغله های زیاد رابطه خانواده ها ضعیف شده است و برای رفع این چالش ناچاریم در این حوزه ورود جدی تری داشته باشیم.

وی افزود : قبل از این که ما شاهد مشکلات برای نسل جدید باشیم باید از ظرفیت مشاوران و مدرسان آموزش خانواده برای بیشتر شدن ارتباط بین خانه و مدرسه استفاده کنیم .

رحیمی نژاد توصیه کرد : اداره انجمن اولیاو مربیان دقت کافی برای برگزاری دوره های آموزشی مدرسان آموزش خانواده را داشته باشد و مدرسان از ظرفیت فضای مجازی، کلیپ و فیلم استفاده کنند که با همکاری حوزه پرورشی این نیاز برآورده شود .

وی تاکید کرد در اولین فرصت نمایندگان جدید شورای انجمن اولیا مربیان شهرستان و مناطق استان در سال تحصیلی جدید مشخص و نشستی جهت هم اندیشی برگزار گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *