ظرفیت های سرمایه گذاری در استان یزد بررسی شد

لینک کوتاه
جوکار

در دیدار دکتر محمد صالح جوکار با مدیرعامل شرکت توسعه معادن و فلزات ایران ظرفیت های سرمایه گذاری در استان یزد بررسی شد.

به گزارش طلوع یزد، دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت توسعه معادن و فلزات ایران دیدار و در خصوص زمینه‌های سرمایه‌گذاری در استان یزد گفتگو و صحبت کرد.

جوکار در این دیدار با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری در استان یزد، گفت: استان یزد ظرفیت های سرمایه‌گذاری در زمینه های صنایع بنیادی، صنایع پیشرفته،دانش بنیان و… را دارد.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته بیشتر سرمایه گذاری ها در استان به سمت صنایع آلاینده پیش رفته در حالی که اگر به بسترهای دیگر هم توجه شود می‌توان در مدت زمان کوتاه با ایجاد صنایع پاک، مشاغل بسیار ایجاد کرد.

وی افزود:یکی از صنایع پاک و پیشرفته شهر یزد و از زیرمجموعه‌های وابسته به شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ایران، شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی است که در قلب شهر بدون هیچگونه آلایندگی به تولید کابل های برق و مخابراتی مسی و فیبر نوری پرداخته و شرکت توسعه معادن و فلزات باید با توجه به طرح‌های موجود حتما در جهت توسعه و گسترش این صنعت پاک و پیشرفته در یزد اقدام نماید.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار امیدواری کرد که با نگاه ویژه مسئولان استان یزد بتوان گام موثری در زمینه تحقق شعار سال برداشت و منویات مقام معظم رهبری را در استان محقق سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *