ممنوعیت أخذ عوارض کسری فضای باز

لینک کوتاه
نیکونژاد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، مصوبه أخذ عوارض کسری فضای باز را ابطال و غیر قانونی اعلام کرده است.

به گزارش طلوع یزد، نیکونژاد درخصوص عوارض کسری فضای باز ادامه داد: در همین راستا به مناطق شهرداری ابلاغ شد تا عوارض کسر فضای باز فعلا برای ملک هایی که آپارتمان به حساب نمی آیند از شهروندان أخذ نشود.

به گفته وی، با توجه به سازوکار قانونی، شهرداری یزد مکلف شد برای هفته آینده مستندات و سوابق مربوط به کسر فضای باز را تهیه و در کمیسیون مطرح کند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا درخصوص سرانه ماده ۱۰۱ نیز گفت: با توجه به درخواست شهرداری مبنی بر اخذ کارمزد تقسیط در رابطه با ماده ۱۰۱ اخذ گردد که براساس مدت زمانی که قانون برای شهرداری مشخص کرده است ۳۶ ماهه تقسیط درنظر گرفته می شود، باید توجه داشت که این پرداخت نقدی یا تقسیط اختیاری است که به شهروندان قرار داده می شود که با پرداخت نقد، تخفیف صورت پذیرد و یا با انتخاب تقسیط، طبق آیین نامه ای که درشورای ششم مصوب شده است عوارض کارمزد حداقلی برای شهروند درنظر گرفته شود.

نیکونژاد در پایان بیان کرد: همچنین حکم مشاوره جناب کریمی به عنوان مشاور حقوقی کمیسیون با امضای رئیس شورای اسلامی شهر یزد در کمیسیون اعطا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *