مدیراستانداردیزدگفت:

استاندارد و نیروی انتظامی، بال های ایجاد آرامش در جامعه هستند

لینک کوتاه
استاندارد

مدیرکل استاندارداستان یزدگفت:مجموعه استانداردونیروی انتظامی، بال های ایمنی و آرامش در جامعه بوده ودرکنارمردم وتکیه گاه آن ها می باشند.

به گزارش طلوع یزد، محمد رضا زارع بنادکوکی که به اتفاق معاونین اداره کل به مناسبت هفته نیروی انتظامی وفرارسیدن هفته استانداردبه دیدار فرماندهان انتظامی یزد رفته بودافزود:نزدیکی هفته ی استاندارد و هفته ی مبارک نیروی انتظامی به هم، باعث افزایش ارتباطات این دو نهاد دولتی و امنیتی بوده، چرا که همگی ما و همکارانمان در جهت امنیت مصرف و آرامش مردم گام برمی داریم.
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد ضمن برشمردن شرح وظایف و عملکرد اداره کل گفت:جدید ترین قانون استاندارد با عنوان “قانون تقویت و توسعه ی نظام استاندارد” در مهرماه 1396 توسط ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ابلاغ گردید، که در این قانون طبق ماده 6برای مجموعه ی استاندارد کشور 4 وظیفه اصلی 1- استانداردسازی 2- اندازه شناسی 3- ارزیابی انطباق و 4- تایید صلاحیت درنظر گرفته شده است.
محمد رضا زارع بنادکوکی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های خوبی که تاکنون پلیس امنیت نیروی انتظامی یزد با اداره کل استاندارد داشته است افزود:طبق ماده چهل و هشت این قانون ، ماموران نیروی انتظامی در کلیه مراحل اجرای قانون تقویت و توسعه ی نظام استاندارد مکلف به همکاری با بازرسان و کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران خواهند بود که خوشبختانه در استان یزد زمینه همکاری خوب، به گونه ایی که مراتب رضایت ما از نیروی انتظامی فراهم می باشد.
فرمانده انتظامی استان یزد در این دیدارکه فرماندهان راهورو پلیس راه نیزحضورداشتند گفت: دقت در شرح وظایف این دو نهاد دولتی و امنیتی، فصول مشترک کاری زیادی را نمایان می سازد به گونه ایی که هر چقدر چتر کیفیت و استاندارددرجامعه گسترده تر شود، اتفاقات، تصادفات و حتی برخی دعواها ی مرتبط کمترشده وشاهد آرامش بیشتری درمیان مردم هستیم.
سردارعباسعلی بهدانی فردر پایان سخنان خود افزود: کارکنان وماموران انتظامی استان یزد در تمامی رده ها وحوزه ها از قبیل، پلیس راه، راهور، فضای مجازی ، پاسگاه ها و کلانتری ها برای هرگونه همکاری با اداره کل استاندارد استان یزد در شناسایی متخلفین وعدول کنندگان از استاندارد حاضر و آماده و در کنار کارشناسان استاندارد هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *