ضرورت جابه‌جایی مشاغل مزاحم شهری در یزد/ شهرداری باید فضای مناسب صنعتی در شهرک مشاغل مزاحم شهری ایجاد کند

لینک کوتاه
شورای شهر یزد

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا گفت: مشاغلی که در سطح شهر مزاحم شهروندان هستند باید جابه‌جا شود و در این راستا زمینی برای این مشاغل مزاحم در مکانی خارج از منازل مسکونی نظر گرفته شده است.

به گزارش طلوع یزد، زارع اظهار داشت: باتوجه به توسعه روزافزون شهر و افزایش حجم تقاضای کسب و کار و به دنبال آن افزایش مزاحمت های برخی مشاغل برای شهروندان، انتقال و جابه جایی مشاغل مزاحم شهری ضروری است و سعی شهرداری باید این باشد که هرچه سریعتر مشاغل مزاحم را ساماندهی تا آسیبی به فضای شهری و شهروندان وارد نشود.

به گفته وی سازمان مشاغل شهرداری واگذاری ۳۴ هکتار زمین را درخواست کرد که بعد از پیگیری های مکرر در کمیته فنی کار گروه زیربنایی اداره کل راه و شهرسازی استان، این موضوع تایید شد و امیدواریم به زودی مجتمع جدید احداث و مشاغل مزاحم از سطح شهر و منازل مسکونی جابجا می‌شوند.

خامسی دیگر عضو شورا در این جلسه نیز گفت: شهرک مشاغلی که الان موجود است جذابیت های بسری لازم را برای جذب افراد ندارد.

وی ادامه داد: شهرداری باید برنامه ای برای جذابیت و فضای مناسب صنعتی شهرک مشاغل داشته باشد تا مغازه داران و اصناف این مشاغل برای انتقال کسب و کار خود به شهرک تمایل داشته باشند.

همچنین پارسائیان عضو دیگر شورا در رابطه با مشاغل مزاحم شهری گفت: بعضی از مشاغل نیز تصریحأ باتوجه به قانون نباید در محدوده شهری باشد درخواست میشود مسئولین درخصوص این موضوع بخصوص در کمیسیون بنده 20 ماده 55 برخورد جدی داشته باشند تا وجود مشاغل مزاحم شهری باعث نارضایتی ساکنین شهر نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *