معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد:

۹ هزار نفر از دانش‌آموزان یزدی تحت حمایت کمیته امداد هستند

لینک کوتاه
دانش‌آموزان یزدی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: ۹ هزار نفر از دانش‌آموزانی که در سطح استان آماده فراگیری علم و دانش در سال جدید تحصیلی هستند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد می باشند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حجت‌الاسلام علی ‌محمد اسلامی‌منش بابیان اینکه کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند ازجمله اهداف مهم این نهاد است گفت: ۹هزار نفر از دانش‌آموزانی که در سطح استان آماده فراگیری علم و دانش در سال جدید تحصیلی هستند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد می باشند.

وی با اشاره به برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند گفت: این رویداد ملی هم‌زمان با سراسر کشور در استان یزد از  ۱۵شهریور ماه آغاز شده است و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به عملکرد این نهاد در بخش فرهنگی گفت: اعتبارات و کمک های اعطایی در بخش فرهنگی  برای آگاه‌سازی و آموزش، کمک‌هزینه تحصیلی مددجویان، ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان، برگزاری اردوهای آموزشی و زیارتی و شهریه دانشجویی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان یزد هزینه می شود

وی یادآور شد: همچنین کمیته امداد با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان در قالب پویش”شور عاطفه‌ها” نسبت به تأمین ملزومات آموزش و همچنین تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی شامل نوشت‌افزار، کیف، کفش و پوشاک برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت اقدام می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *