افتتاح ۱۳طرح ورزشی به مناسبت هفته دولت در یزد

لینک کوتاه
ورزش و جوانان

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت 13 طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان با حضور مسئولان ارشد استانی و وزارتی، وزارت ورزش و جوانان در استان یزد افتتاح شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد؛حمید سجادی در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور، اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری باید به عنوان نقشه راه تمام مدیران اجرایی استان به ویژه مدیران کل ورزش و جوانان استانها قرار بگیرد.
وی افزود: در ۲۷ استان کشور ۲۴۲ طرح ورزشی به صورت همزمان طرح‌های ورزشی و توسعه‌ای به مناسبت هفته دولت در دستور افتتاح و بهره برداری قرار گرفته است.
وزیر ورزش و جوانان استان یزد در خصوص افزایش سرانه ورزشی کشور، گفت: در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده و در دستور کار است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این مهم افزایش چشمگیر پیدا کند.
سجادی با بیان این‌که مدیران کل استانی باید توزیع عادلانه خدمات را در اولویت اجرایی خود قرار دهند، تصریح کرد: مدیران باید برنامه‌ریزی کنند تا امکانات جانبی برای استانداردسازی اماکن ورزشی و نور در شب زمین‌های ورزشی تأمین شود.
علیرضا پورسلمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز در حاشیه افتتاح طرح‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان که با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر ورزش و جوانان و به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: طرح‌های ورزشی هفته دولت امسال در هفت شهرستان استان به توزیع شده است.
وی زمین چمن مصنوعی فهرج شهرستان یزد، زمین چمن مصنوعی روستاهای مزرعه نو، حاجی آباد و خلیل آباد در شهرستان اردکان، از جمله طرح های در دستور کار استان یزد است، افزود: چمن مصنوعی روستای سورک در میبد و زمین چمن مصنوعی روستاهای بداف و مهردشت در شهرستان ابرکوه نیز در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: زمین چمن مصنوعی روستاهای اسلام آباد، فیض آباد، حجت آباد و طزرجان تفت، زمین چمن مصنوعی روستای محمد آباد شهرستان زارچ و سالن سرپوشیده بانوان امام علی(ع) با ۱۵ هزار متر زیربنا از دیگر برنامه‌های در دستور کار این اداره در سال جاری است که جمعاً با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان افتتاح شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *