برگزاری نهمین جام قهرمانی بازیهای ویدئویی ایران در استان یزد

لینک کوتاه

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری نهمین جام قهرمانی بازیهای ویدئویی ایران در استان یزد خبر داد.

به گزارش طلوع یزد،سید عباس دهقان طی نشستی با مدیران فرهنگی دستگاههای اجرایی استان افزود: برگزاری مسابقات موضوعی ،نگاه ویژه به موضوع محتوا و ایجاد شور و نشاط در بین کودکان ، نوجوانان، و جوانان در محیطی شاد و سالم همراه با خانواده از جمله رویکرد و سیاستهای جام نهم قهرمانی بازیهای ویدئویی می باشد.

وی در عین ،حمایت از بازی سازان ایرانی از طریق جذب کاربر جدید و معرفی بازیهای باکیفیت ایرانی دارای محتوای سالم و مفید را از دیگر رویکردهای مهم برگزاری نهمین دوره جام قهرمانی بازیهای ویدئویی ایران اعلام کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:شعار فرهنگی جشنواره نیز نشاط خانوادگی با بازی ایرانی-اسلامی است.

وی زمان ثبت نام افراد متقاضی جهت شرکت در جام را تا سوم مرداد اعلام کرد و گفت:علاقه مندان از طریق ثبت در سامانه BAAZIICO.IR می توانند در این رویداد مهم حضور داشته باشند. دهقان تصریح کرد: 14لغایت 28 مرداد زمان برگزاری این رویداد در استان یزد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *