همکاری اتاق بازرگانی یزد در پیشبرد اهداف سند یزد نوین

لینک کوتاه

جلسه معرفی و ارائه برنامه های سند یزد نوین با حضور مدیران مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان یزد در اتاق بازرگانی یزد برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی یزد، با حضور اعضای مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان در جلسه هیئت رئیسه اتاق بازرگانی یزد، اهداف و برنامه های سند یزد نوین معرفی و ارائه شد.
مجتبی دستمالچیان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد با اشاره به رسالت و برنامه های اتاق در دوره جدید، گفت: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی استان آمادگی خود را برای عینیت یافتن برنامه های سند یزدنوین اعلام میکند.
وی افزود: وجود یک برنامه قوی و واقع گرایانه برای برون رفت از چالش های پیش رو در حوزه تجارت و بازرگانی، میتواند عامل مهمی در موفقیت و توسعه حوزه تجارت استان باشد.
دستمالچیان با اشاره به بخشهای مختلف سند یزد نوین گفت: اتاق بازرگانی یزد می تواند در بهبود و اصلاح این برنامه ها و همچینن در عملیاتی کردن انها یاری گر دولت باشد. چراکه بخش خصوصی استان همیشه در صف اول برای بهبود مناسبت ها و توسعه استان در بخش ها و حوزه های مختلف اقتصادی بوده و این مهم را رسالت خود می داند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد تاکید کرد: با همکاری مرکز راهبردی و اتاق یزد، پروژه هایی که در سند یزد نوین بر عهده بخش خصوصی گذاشته شده، بررسی، اصلاح و برای اجرایی شدن در اختیار اعضای اتاق بازرگانی قرار خواهد گرفت.
همچنین در این جلسه اکرم فداکار مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان با اشاره به وظایف مرکز راهبردی گفت: مهم‌ترین وظیفه این مرکز که با ابلاغ استاندار تشکیل شده است کنترل و پایش فاز یک و دو سند یزد نوین، اصلاح و بازنگری در پروژه‌ها و همچنین تدوین فاز ۳ این سند است.
اکرم فداکار با بیان این که مهم‌ترین ضرورت تأسیس این مرکز دوری از روزمره‌گی و توجه به کارهای تحولی است افزود: جنس پروژه‌های تحولی سخت دست یافتنی اما قابل تحقق است از این رو این پروژه‌ها با برنامه‌های روزمره تفاوت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *