مدیرعامل شرکت نیاز پردیس:

خواستار توجه بیشتر مسئولین برای فراهم نمودن بستر آموزش های مهارتی برای بانوان آرایشگر در داخل استان شد

لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت نیاز پردیس اظهار کرد: با در نظر گرفتن این که بانوان یزدی برای گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف با توجه به هزینه‌هایی که متقبل می‌شوند و همچنین جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی برای رفت و آمد به استان‌های دیگر از مسئولین استان خواستار فراهم نمودن بستر آموزش برای بانوان آرایشگر در داخل استان شد.

به گزارش طلوع یزد، حمید دشتی مدیرعامل شرکت نیاز پردیس و مدیر مجموعه بیوتی در حاشیه ی سمینار تخصصی مراقبت های زیبایی گفت:از بدو تاسیس مجموعه بیوتی با توجه به این باور و عقیده ی شخصی که بانوانی که در حیطه مراقبت‌های زیبایی مشغول هستند کارآفرین و به نوعی نان آور خانه محسوب می‌شوند، شرایط پرداخت آسان را برای مشتریان در نظر گرفتیم که با پرداخت چک و حساب باز می توانند از فروشگاه ما خرید کنند و خوشبختانه در سطح استان از نظر شرایط پرداخت این مجموعه معروف شده است.
حامی مالی سمینار اظهار کرد: با در نظر گرفتن این که بانوان یزدی برای گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف با توجه به هزینه‌هایی که متقبل می‌شوند و همچنین جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی برای رفت و آمد به استان‌های دیگر و استفاده از آموزش‌های اساتید مختلف سعی کردیم مدرسین به نام و شاخص کشور را دعوت کنیم تا خانمها راحت‌تر از دوره های آموزشی بهره ببرند و هیچ هنرجوی علاقه مندی از آموزش بی بهره نباشد و به نوعی به آرزوی این هنرمندان جامه ی عمل بپوشانیم.
از سوی دیگر عده ای که از هرجهت توانایی شرکت در این دوره های خارج از استان دارند شاهد تعیین دستمزدهای گزاف و یکه تازی این همکاران نباشیم. چه بسا کسانی که توانایی شرکت دوره های خارج از استان را نداشته باشند به مراتب استعداد بیشتری در این زمینه داشته باشند.
دشتی ادامه داد:از همکاری مسئولین استان از جمله حق جو مدیرکل فنی حرفه ای،محمدرضا بی کس رئیس کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های استان و دیگر مسئولان استان خرسندیم و امیدواریم نگاه ویژه ای برای فراهم کردن این بستر داشته باشند.
مدیرعامل شرکت نیاز پردیس ادامه داد:از سال ۸۲ در حوزه مراقبت های زیبایی ۸ همایش برگزار شد و در ۳ سال اخیر این اولین همایشی بود که با استقبال بی‌نظیر هنرجویان و سالن داران یزدی روبرو شد.
دشتی گفت: به دنبال برگزاری این سمینار و طبق توافقی که با فاطمه زارع بانوی رنگ ایران داشتیم ایشان به عنوان مدرس شرکت نیاز پردیس معرفی شدند که تکنیک‌های به روز رشته مراقبت‌های زیبایی را با مبلغ رایگان و یا بسیار ناچیز آموزش دهند و درواقع این مهم ترین دستاورد این سمینار بود.
مدیر مجموعه بیوتی تصریح کرد:شرکت نیاز پردیس سال ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است مجوز تولید کلی محصولات آرایشی پوستی در استان های دیگر و مناطق آزاد را اخذ کرده است ولی با توجه به عرق یزدی بودن در حال تلاش و پیگیری هستیم که این مجموعه صنعتی را در شهر خودمان تاسیس کنیم تا علاوه بر ایجاد اشتغال افتخاری برای استان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *