مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد:

خبرنگاران نقش آفرینان توسعه و عمران شهری هستند

لینک کوتاه

محمدرضا عظیمی‌زاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان ‌ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی، روز خبرنگار را به اهالی رسانه استان تبریک گفت.

 

به گزارش طلوع یزد متن کامل پیام مهندس محمدرضا عظیمی‌زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد به شرح زیر است:

‌بسمه تعالی

هفدهم مرداد ماه هر سال فرصت زیبا و مغتنمی برای یادآوری تلاش و مجاهدت طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم است که بدون ادعا در انجام رسالت خطیر خود جز رضای پروردگار و خشنودی بندگانش را طلب نمی‌کنند.
در حقیقت خبرنگاران نقش آفرینان مهم توسعه، عمران و آبادانی استان و کشور و بازوی توانای مدیریت شهری هستند و می‌توانند با انتقال ایده‌ها به عنوان مشاورانی امین و اتاق فکر مسئولان عمل کنند.
شهر پویا و امن به کمک اهالی رسانه دغدغه‌مند ساخته می‌شود زیرا خبرنگاران همواره در جستجوی حقیقت و بیان واقعیت‌ها هستند و انتقال صادقانه خبرها، برجسته کردن اخبار و امید آفرینی همواره از سوی خبرنگاران انجام می‌شود.
اینجانب روز خبرنگار را که با شهادت شهید والامقام “شهید محمود صارمی” خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ا‌یرنا ) تقارن دارد به همه خبرنگاران بلنداندیشه استان که قلم و هنرشان را در راه ساختن شهری بهتر و شهروندانی آگاه‌تر به کار می‌گیرند، تبریک گفته و موفقیت روزافزون اهالی رسانه استان را در ادامه مسیر مقدس آگاهی بخشی جامعه از خدای متعال خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *