مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان یزد:

هماهنگی جهت تامین گوشت گوسفند تنظیم بازار در استان یزد

لینک کوتاه
گوشت تنظیم بازار در یزد

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان یزد از هماهنگی جهت تامین گوشت گوسفند منجمد تنظیم بازار برای توزیع در استان یزد خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان یزد، محمدکاظم صادقیان در یکصد و سی و یکمین کارگروه تنظیم بازار که به ریاست استاندار و دبیری اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان یزد تشکیل شد افزود: هماهنگی شد یک سهمیه اضافه گوشت گوسفند منجمد تنظیم بازار دیگر نیز برای توزیع در استان ، از سوی شرکت پشتیبانی امور دام تامین شود.
دکتر صادقیان پیگیری صدور مجوز واردات گوشت گرم و منجمد گوسفندی از دیگر کشور‌ها به استان، ارائه گزارش جهاد کشاورزی در خصوص توزیع گوشت منجمد در استان، ممنوعیت خروج دام از استان را مصوبات این نشست ذکر کرد.
مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: تشدیدگشت‌های مشترک نظارتی بر روند توزیع گوشت‌های تنظیم بازار و همچنین بر بازار عرضه گوشت گرم، تصویب برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان یزد در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان و تشکیل کمیته تخصصی بررسی قیمت در سطح کشتارگاه از دیگر مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان یزد بود.
در ادامه این نشست، فرمانداران شهرستان‌های یزد، خاتم و اشکذر در مورد وضعیت بازار این شهرستان‌ها بخصوص در مورد گوشت قرمز گزارشی ارائه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *