پیام قدردانی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از مردم به واسطه حضور باشکوه در دیدار با رئیس جمهور

لینک کوتاه

بسمه تعالی
« من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق »
مردم شریف، مومن و ولایتمدار استان دارالعباده یزد
سلام علیکم
حضور گسترده شما مردم عزیز و بزرگوار استان در مراسم دیدار و استقبال از ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله رئیسی و خلق حماسه ای دیگر در تاریخ این خطه از مرز و بوم نشان از مهمان نوازی و مراتب سپاسگزاری یزدی ها دارد.
این حضور آگاهانه و با بصیرت شما مردم قدرشناس پیام های متعددی برای دشمنان قسم خورده این کشور به ویژه آمریکا و اسرائیل جنایتکار داشت دشمنانی که در ماه های اخیر تمام تلاش خود را برای برهم زدن آرامش و امنیت مردم به کار گرفتند و اراده کردند تا خواست خود را به خواست ملت تحمیل نموده و اینگونه القاء کننده که مردم پشت نظام الهی خویش را خالی کردند اما این حماسه حضور باردیگر اراده آنان را درهم شکست و ناامید کرد و ثابت نمود که مردم غیور و رشید به عهدی که با خمینی کبیر(ره) و امام خامنه ای عزیز بسته پایبند بوده، آرمانهای خود را فراموش نکرده و علی رغم همه مشکلات با امید به آینده پای نظام اسلامی و دولت انقلابی و خدمتگزار خویش ایستاده است.
اینجانب از شما مردم متدین و انقلابی استان، اصحاب محترم رسانه و همه عوامل و دست اندرکارانی که بستر لازم وشرایط مناسب را برای خلق این حماسه عظیم و حضور پرشور مردم آفریدند سپاسگزاری نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون دولت مردمی ایران قوی در خدمت به این مردم قدرشناس را مسالت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *