تشریح برنامه‌های سازمان بسیج مهندسین استان یزد به مناسبت هفته بسیج

لینک کوتاه
امیدی

مسئول سازمان بسیج مهندسین استان یزد با توجه به فرا رسیدن ایام هفته مبارک بسیج در گفتگو با پایگاه خبری طلوع یزد به تشریح برنامه های این سازمان پرداخت.


به گزارش طلوع یزد، «امین امیدی» مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد ضمن گرامیداشت هفته بسیج در آستانه این مناسبت، در خصوص برنامه‌های سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری که از تاریخ ۲۸ آبان الی هفتم آذر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در هفته بسیج سال 1401 برنامه‌های متنوعی تدارک دیده که از مهم‌ترین و شاخص‌ترین آنها، حضور در نمایشگاه مبتکرین و مخترعین حوزه عمران معماری و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و دستاورد طرح‌های تحقیقاتی پژوهشی بسیج مهندسین است که در مجتمع حضرت ولیعصر ساختمان بسیج اقشار تهران برگزار می‌شود.
وی با بیان این که این نمایشگاه کشوری در روزهای اول و دوم آذرماه با حضور تمام استانهای کشور برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با تدبیر و همت دکتر قنادزاده رئیس جدید سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور برگزار می‌شود که ضمن قدردانی از تدبیر ایشان، امیدواریم دستاوردهای مهمی برای حوزه عمران و معماری کشور به دنبال داشته باشد.
این مسئول افزود: در این نمایشگاه کارگروه مسکن سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد در راستای کمک به اجرای نهضت ملی مسکن، صنعتی‌سازی ساختمان را پیگیری کرده و به عبارتی خروجی کارگروه مسکن بسیج مهندسین معماری استان این بوده که ما برای کمک به بحث نهضت ملی مسکن باید به سمت صنعتی‌سازی ساختمان پیش برویم.
به گفته امیدی، در همین راستا با همکاری آقای دکتر جواهری استاد دانشگاه آزاد تفت و مرکز تحقیقات این دانشگاه، روی سازه‌های فلزی و اسکلت بتنی کار شده و نمونه‌هایی از این سازه‌ها را در نمایشگاه تهران به نمایش خواهیم گذاشت.
وی با ابراز امیدواری نسبت به حضور و اهتمام مسئولان به این دستاوردها و اختراعات و ابتکارات در راستای حرکت به سمت صنعتی‌سازی در حوزه ساختمان‌، اظهار کرد: سازه‌های ارائه شده توسط بسیج مهندسین استان موجب افزایش سرعت ساخت و نیز افزایش مقاومت سازهای ساختمانی کشورمان در برابر نیروی زلزله خواهد شد.
وی پیگیری طرح عمران روستا و برگزاری میز خدمت در حاشیه نماز جمعه چهارم آذرماه در شهرهای مختلف استان را دیگر برنامه شاخص این هفته ذکر کرد و گفت: مهندسین و متخصصین ما در کانون‌های بسیج مهندسین سطح استان در قالب این برنامه مشاوره‌های تخصصی به نمازگزاران و مردم محترم استان خواهند کرد.
امیدی سومین برنامه مهم بسیج مهندسین استان در این هفته را نیز برگزاری نشست های بصیرت افزایی اعضای بسیج مهندسین در راستای جهاد تبیین در تاریخ ششم آذرماه برشمرد و اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدای مهندس توسط کانون بسیج مهندسین و همچنین برگزاری جلسه هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج مهندسین در تاریخ هفتم آذرماه از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *