کتابشناسی توصیفی آثار حسین مسرّت (34)؛

در آیینۀ روزها

این کتاب ها به ترتیب سال چاپ معرّفی می شود.
لینک کوتاه

در آیینۀ روزها، درنگی بر کتاب روزها اثر دکتر محمّدعلی اسلامی ندوشن، میبد: بنیاد میبدی، 1391، رقعی 310ص. (همراه با پیام شمس‌الدّینی).

همزمان با آیین رونمایی از کتاب روزها در کتابخانۀ وزیری یزد . مجموعه ای دربردارنده نقد و نظرهایی که تا سال 1390بر دورۀ چهار جلدی کتاب ماندگار ، درس آموز و خواندنی «روزها» اثر جاودانی دکتر محمّدعلی اسلامی ندوشن در مطبوعات چاپ شده بود ، در دفتری با نام در «آیینۀ روزها» گردآوری و چاپ شد. در سال 1394 و به هنگام چاپ کتاب دیدگاه ها (دربارۀ آثار دکتر محمّدعلی اسلامی ندوشن) این کتاب با افزونی گفتارها با عنوان دفتر دوم دیدگاه ها چاپ شد.
خوشبختانه کتاب روزها با استقبال خوب اهالی قلم و فرهنگ و خوانندگان رو به رو شد . مطالب این کتاب بازۀ زمانی سال های 1304 تا 1357ش را در برمی گیرد. افسوس که بنا به دلایلی ناگفته از سوی نویسنده ، جلد پنجم آن نوشته شد و بخش بزرگی از زندگی نامۀ دکتر اسلامی (سال های 1357 تاکنون) ناگفته ماند.
کتاب نامبرده را برخی کتابخانه های همگانی یزد و نیز کتابخانۀ وزیری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *