استاندار یزد:

ایجاد شهرک سلامت در استان

لینک کوتاه
ضرورت توجه ویژه ای به تبلیغات صنعت گردشگری استان در سطوح ملی و بین المللی

استاندار یزد با اشاره به لزوم ایجاد شهرک سلامت در یزد گفت: تدوین مدل عملیاتی توسعه گردشگری سلامت در استان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست شورای توسعه گردشگری استان یزد که به منظور ارائه و بررسی طرح گردشگری سلامت و با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و اعضا در سالن کوثر استانداری برگزار شد، حوزه گردشگری حوزه ای وسیع و پر کار عنوان کرد و گفت: حل مشکلات حوزه گردشگری که از بهترین فرصت های استان بوده و نیازمند پیگیری مداوم مسائل تا حصول نتیجه است.
وی در ادامه با اشاره به لزوم همراهی همه بخش ها جهت تحقق برنامه های حوزه گردشگری استان، اظهارداشت: هر شاخه از حوزه گردشگری، دارای دنیایی از موضوعات و مطالب است که بررسی، پیگیری و ایجاد هماهنگی های لازم جهت پیشبرد آن ها در گرو برگزاری جلسات مستمر است.
استاندار یزد افزود: بسیاری از مسائل و مطالبات متولیان حوزه گردشگری استان، در داخل استان قابل حل است که برنامه ریزی های لازم حل و فصل آن ها انجام می شود.

تدوین مدل عملیاتی توسعه گردشگری سلامت در استان در دستور کار قرار گیرد

دکتر فاطمی، ارتباط سه بخش “گردشگری، هتل و بیمارستان” را در دست خود استان دانست و بر تدوین مدل عملیاتی توسعه گردشگری سلامت استان و وظایف هر دستگاه، ذیل آن تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به تبیین لزوم ایجاد شهرک سلامت در استان پرداخت و گفت: یکی از شرکت های سرمایه گذاری نسبت به احداث این شهرک اعلام آمادگی کرده است که گفتگوهای اولیه در خصوص واگذاری زمین های اطراف چند بیمارستان در حال ساخت در یکی از مناطق استان انجام شده است.
استاندار یزد ادامه داد: همه مطب ها، هتل بیمارستانها، تجهیزات و داروخانه ها به این شهرک منتقل میشوند تا ترافیک داخل شهر و نازیبایی آن کمتر می شود.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر دنبال سازی برش استانی برنامه کشوری تفاهم نامه وزارت بهداشت و وزارت میراث فرهنگی، اظهارداشت: در این زمینه تجربیات موفق سایر استان ها احصاء، واکاوی و مورد استفاده قرار گیرد.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: حوزه گردشگری، یکی از مهمترین مزیت های استان یزد، از محورهای مهم برنامه تحولی استان و از حوزه های مورد تاکید و پیگیری رئیس جمهور است و باید توجه ویژه ای به امر تبلیغات صنعت گردشگری استان شود.
وی در ادامه ظرفیت ها و زیرساخت های بهداشت و درمان استان را عالی توصیف کرد و تصریح کرد: بیمارستان های استاندارد، کادر درمان مجرب و متخصص، نرخ پایین دریافت خدمات بهداشتی و درمانی می تواند جذابیت های فوق العاده در حوزه گردشگری سلامت ایجاد کند.
دکتر فاطمی در پایان پیگیری مسائل حمل و نقل در حوزه گردشگری سلامت را از برنامه های استان اعلام و تاکید کرد: این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *