مدیر منطقه دو شهرداری یزد:

خیابان امام محمد باقر(ع) تا پایان سال به بهره برداری می رسد

لینک کوتاه

مدیر منطقه دو شهرداری یزد با بیان این که تاکنون آزادسازی بیش از ۱۵۰۰۰ متر مربع املاک در مسیر خیابان امام محمد باقر (ع) انجام شده است، گفت: امیدواریم با همکاری مالکین بقیه املاک در مسیر، شاهد بهره برداری پروژه تا پایان سال جاری باشیم.

به گزارش طلوع یزد، علیرضا ابویی احداث خیابان امام محمد باقر(ع) حدفاصل بلوار مدرس تا میدان قرآن را در ادامه برنامه های ترافیکی شهرداری یزد عنوان و تصریح کرد: در این راستا خیابان آیت الله کاشانی به عنوان یکی از معابر اصلی و پر ترافیک شهر مورد بحث و مطالعات ترافیکی قرار گرفت و پس از بررسی های کارشناسی، احداث خیابان امام محمد باقر(ع) در دستور کار شهرداری یزد قرار گرفت.

وی با بیان این که عملیات آزادسازی املاک در مسیر این پروژه از سال گذشته آغاز شده است، گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد تملکات به متراژ بیش از ۱۵۰۰۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سال گذشته انجام شده و همزمان به منظور تسریع در عملیات اجرایی، عملیات عمرانی آن هم آغاز شده است.

ابویی مشخصات فنی پروژه را ۱۴۰۰ متر طول و ۲۴ مترعرض گذر خیابان عنوان کرد و افزود: هزینه پیش بینی شده برای عملیات عمرانی شامل زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات سال جاری بیان کرد.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد، کاهش بار ترافیکی قابل توجه خیابان آیت الله کاشانی در آینده را یکی از مزیت های اجرای این پروژه دانست و گفت: انشاالله با اجرا و تکمیل این خیابان، تردد و دسترسی به بافت درون محله ای محله مهدی آباد تسهیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *