دکتر جوکار:

70 درصد مصوبات بازدیدهای میدانی از روستاهای بخش خضرآباد محقق شده است

لینک کوتاه

دکتر محمد صالح جوکار ظهر امروز در جمع مردم روستای مرزانک بخش خضرآباد، با اشاره به اینکه کشور در زمان پهلوی، قدرتی در عرصه بین‌الملل و منطقه غرب آسیا نداشت، گفت: اما اکنون و پس از گذشت 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت جمهوری اسلامی در سطح جهان و به‌ویژه منطقه غرب آسیا بر همگان مشخص و مبرهن است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اضافه کرد: امروز در منطقه، کشورهای بسیاری از جمله یمن، لبنان، عراق، سوریه و … از جمهوری اسلامی الگو گرفته و با تشکیل جبهه مقاومت، در مقابل آمریکا و صهیونیست‌های جنایتکار و کودک‌کش ایستادگی کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه ظلم، نابود شدنی وحق ماندنی است، گفت: یقیناً ان‌شاءالله در آینده ای نه چندان دور، مظلوم بر ظالم پیروز خواهد شد و شاهد ریشه‌کنی غده سرطانی (رژیم صهیونیستی) در منطقه۰ خواهیم بود.

دکتر جوکار در ادامه با بیان اینکه در طول سه سال گذشته، سه نوبت و در زمان‌های مختلف در روستاهای بخش خضرآباد حضور پیدا کردم، گفت: در این بازدیدها، برای احصاء مشکلات، با مردم، شورا ودهیاریها ی روستاها و امام جمعه بخش نشست‌هایی را برگزار کردیم؛ نتیجه این جلسات و نشست‌ها، شناسایی مهم‌ترین دغدغه مردم روستاهای بخش خضرآباد از جمله قنات، آب، راه، مزارع، خسارت سیل، سیل‌بند و… بوده که در راستای رفع این مسائل و مشکلات، مصوباتی با حضور فرماندار و مسئولان ومدیران استانی، برای هر روستا به صورت جداگانه تنظیم و اقدامات خوبی انجام شد و شاهد تحقق قریب به 70 درصدی مصوبات این نشست‌ها تا این لحظه، در روستاها بودیم وانشاالله تاپایان سال بتوانیم مابقی مصوبات را اجرایی کنیم.

نماینده مردم در مجلس، کمبود آب آشامیدنی و مشکل جاده دسترسی به مرکز بخش خضرآباد را از مشکلات اصلی مردم روستاهای بخش خضرآباد بیان کرد و افزود: در طول این مدت، با همکاری نهادهای مربوطه، 50 کیلومتر خط انتقال آب به روستاهای تقویه، قوام‌آباد، زربند، شرب‌العین و شهر خضرآباد اجرایی شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اضافه کرد: برخی دیگر از روستاهای بخش خضرآباد نیز عملیات لوله‌گذاری توسط پیمانکار انجام شده و امیدواریم در آینده نزدیک مشکل آب روستاهای دیگر را هم حل شود. همچنین برای تأمین منابع آب شرب چاه دوم با اب دهی ۱۵ لیتر در ثانیه در حال احداث می باشد.

وی در خصوص رفع مشکل تردد مردم روستاهای بخش خضرآباد این مژده را به مردم روستاهای بخش خضرآباد داد و گفت: در این خصوص از بودجه سفر نائب رئیس مجلس به استان و بودجه استانی، جهت تعریض جاده بخش خضراباد اعتبارات اختصاص یافته و کار در حال انجام واتمام است.

دکتر جوکار به تلاش جهت رفع مشکل کمبود فضای ورزشی این روستاها اشاره کرد و اظهار داشت: در چند روستا زمین چمن مصنوعی راه‌اندازی شده و مابقی روستاها هم پیگیری شده تا بتوانیم در اسرع وقت نسبت به ایجاد زمین چمن مصنوعی اقدام کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *