اسامی نفرات برتر جشنواره منطقه‌ای شعر « سرباز وطن» معرفی شدند

لینک کوتاه

مراسم اختتامیه جشنواره منطقه‌ای شعر « سرباز وطن» با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد، مراسم اختتامیه جشنواره منطقه‌ای شعر « سرباز وطن» با معرفی نفرات برتر برگزار شد که اسامی نفرات برتر به شرح زیر است.
ساجده تقی‌زاده با اثر به همسر حاج قاسم و همه همسران شهدا از استان شیراز، سید مهدی پور جعفری با اثر خاتم سلیمانی از میبد، زهرا شایق با اثر قصه تازه را خودت بنویس از استان یزد، فاطمه یزدانی با اثر‌ای سکوت تو صدای شب از شهرستان خاتم و فهیمه مجیدی با اثر سردار دل‌ها از استان کرمان به عنوان برتر انتخاب شدند.
همچنین فائزه زرافشان با اثر چقدر خون جوان روی قتلگاه بریزد از استان یزد، ذریه طباطبایی با اثر پرستو‌های عاشق، مرضیه ابویی با اثر وقتی میان برکه شب از شهرستان مهریز، محمد رضا رستمی با اثر با سلاح صلح آمد تا جهانداری کند از یزد و فریبا قیومی‌زاده با اثر تقدیم به زینب سلیمانی از شهرستان ابرکوه به عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند.
زهرا دهقان با اثر ذکر یا فاطمه نجوای سلیمانی هاست از یزد و مهرانه زارع بیدکی با اثر جانفدا از شهرستان مهریز نیز به عنوان نفرات برگزیده دانش‌آموزی این جشنواره بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *