خبر خوش دکتر محمد صالح جوکار:

تجهیز ۸۵ درصد از روستاها ی حوزه انتخابیه به زمین چمن مصنوعی، هدیه‌ای به جوانان

لینک کوتاه

اعضای هیأت ورزش‌های بومی و محلی شهرستان اشکذر با حضور در دفتر دکتر محمد صالح جوکار، به بیان مشکلات این هیات ورزشی پرداختند.

به گزارش طلوع یزد، نماینده مردم در مجلس، اظهار داشت تا پایان این دوره برای هر محله و هر روستا، یک چمن مصنوعی داشته باشیم که با راه‌اندازی 11 زمین چمن مصنوعی جدید در روستاهای حوزه انتخابیه که درحال تنظیم قرارداد است ، 85 درصد روستاها به چمن مصنوعی مجهز می شوند؛ امیدواریم که تا پایان این دوره مجلس، بتوانیم این آمار را به 100 درصد برسانیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند در حوزه ورزش و جوانان شهرستان اشکذر، بر شناسایی استعدادها تأکید کرد و گفت: هر فرد در حوزه‌های مختلف ورزشی، استعدادهایی دارد، که باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا این استعدادها شکوفا شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، ضمن انتقاد از حضور بازیکن‌های غیربومی در تیم‌های مطرح استان یزد، گفت: چرا باید هزینه‌های هنگفت خرید بازیکن براستان تحمیل شود؟ درحالی‌که استعدادهای بسیار خوبی در استان یزد داریم که اگر در نگاه متولیان، رشد و شکوفایی این استعدادها ملاک بود، می‌توانستیم از ظرفیت وتوانمندی بازیکنان بومی بهره‌مند شویم.

دکتر جوکار برگزاری اردوها را بهترین بستر برای انجام فعالیتهای فرهنگی دانست و عنوان داشت: اثر برگزاری اردو و مسابقات، بسیار زیاد بوده و شاید با برگزاری کلاس‌های متعدد، موفق به انتقال مفاهیم فرهنگی به نسل جوان نباشیم؛ اما یک مربی بهتر می‌تواند درحین برگزاری اردو ، مفاهیم وپیامهای فرهنگی را به جوانان ونوجوانان منتقل کند؛ این موضوع یکی از نیازهای مهم و حیاتی جامعه ما است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *