فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

عملیات طوفان الاقصی هیمنه استکبار جهانی را درهم شکست

لینک کوتاه

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم شکست.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

عملیات طوفان الاقصی هیمنه استکبار جهانی را درهم شکست

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم شکست.

سردار حسین زارع کمالی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ۱۵۶ شهید شهرستان بهاباد و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی هیمنه استکبار جهانی را فروریخت و درهم شکست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روزهای اخیر گفت: به لطف الهی و به برکت خون ریخته شده مظلومان فلسطینی، به زودی رژیم منحوس صهیونیستی به دست جبهه مقاومت، حزب الله و جامعه اسلامی نابود خواهد شد و این وعده خداوند است که محقق خواهد شد و به زودی ما در قدس نماز خواهیم خواند.

فرمانده سپاه الغدیر ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس، خیلی‌ها می گفتند مگر امکان دارد جمهوری اسلامی ایران با دست خالی در اوج محرومیت و مظلومیت بتواند در مقابل ابرقدرتهای شرق و غرب بایستد، افزود: ملت ایران در مدت هشت سال دفاع مقدس با مقاومت و ایستادگی و روحیه خودباوری و تبعیت از فرامین امام انقلاب توانست در مقابل این دشمنان دندان مسلح مقاومت وایستادگی کند تا پیروز شود.

وی ادامه داد: رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در طول عمر نکبت بار خود به دفعات چهره خبیث و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده که در راه سلطه جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.

زارع کمالی تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس برای عملیات طوفان الاقصی از روحیه مردم نظام جمهوری اسلامی ایران الگو گرفتند.

وی‌ تاکید کرد: امروز وقتی می‌بینیم در غزه با تمامی فشارها و نبود امکانات و حملات مستمر و بمباران شدید و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان باز رزمندگان و مردم فلسطین دلاورانه ایستاده‌اند و در مقابل دشمن اسرائیلی مقاومت می کنند، قدرت ایمان به خدا و دین مبین اسلام را با تمام وجود احساس می کنیم.

در این مراسم از تلاش‌های سرگرد محمدرضا قاسمی بهابادی تقدیر و سرهنگ حمیدرضا فرهمند به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهاباد معرفی شد..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *