رئیس مجمع نمایندگان استان یزد:

قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ گونه پیشرفتی در کشور شاهد نبودیم

لینک کوتاه

دکتر جوکار رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: در زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ گونه پیشرفتی در کشور شاهد نبودیم.

به گزارش طلوع یزد، دکتر محمد صالح جوکار در جمع دانش آموزان مدرسه متوسطه دوم شاهد شهید حیدری یزد با اشاره به اینکه 36 هزار شهید دانش آموزان تقدیم انقلاب اسلامی شد، گفت: همه شهدای انقلاب اسلامی با ایثار و ازخودگذشتگی خود، انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه تبعید امام خمینی (ره) در روز سیزدهم آبان ماه سال 1343 به ترکیه نقطه شروع انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: از دیگر وقایع سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی، کشتار دانش آموزان در سال 1357 توسط رژیم پهلوی در مقابل دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 بود.

وی با تاکید بر اینکه در زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ گونه پیشرفتی در کشور شاهد نبودیم، افزود: در عرصه های نظامی، علمی و تمام بخش ها، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های چشمگیری داشته ایم.

نماینده مردم اضافه کرد: در اواخر جنگ جهانی دوم توطئه خبیثانه ای توسط آمریکایی ها و رژیم حیله گر انگلیس شکل گرفت و 75 سال پیش در قلب جهان اسلام دولتی (رژیم صهونیستی) را برپا کردند که بر اساس کشتار و جنایت شکل گرفت. این رژیم در طول 75 سال بر خلاف قطعنامه هایی که سازمان ملل متحد صادر کرد روزبه روز گسترش و توسعه داد و سرزمین های فلسطینیان را گرفت و آنها به حاشیه رفتند.

وی اضافه کرد: در طول 75 سال گذشته فقط جنایت از سوی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی شاهد بودیم و الان این وحشی گری ها به اوج خود رسیده و در طول 25 روز گذشته هزاران فلسطینی را به شهادت رسیدند که بیش از 4 هزار نفر آنها از کودکان مظلوم و بی گناه بودند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد اضافه کرد: عملیات طوفان الاقصی مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب ضربه ای جبران ناپذیر بود و چون توانایی مقابله با نیروهای مقاومت و حماس را ندارند به بمباران مردم و بیمارستان و … روی آورده اند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به اینکه ملت فلسطین انگیزه مقابله با صهیونیست ها را دارند زیرا سرزمین متعلق به آنها است، افزود: در نقطه مقابل هم سربازان رژیم صهیونیستی فراری اند زیرا هیچ تعلق خاطری به این سرزمین ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *