600 رزمنده وپیشکسوت دفاع مقدس دربهاباد یزد تجلیل شدند

لینک کوتاه

درآئینی که با حضور فرماندار ، امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی ازمسئولان ورزمندگان دفاع مقدس در محل ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برگزارشد از 600 رزمنده وفعالان وپیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان با اهدای لوح تقدیر وهدایائی از آنان تجلیل شد .

درآئینی که با حضور فرماندار ، امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  و جمعی ازمسئولان ورزمندگان دفاع مقدس در محل ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برگزارشد از 600 رزمنده وفعالان وپیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان با اهدای لوح تقدیر وهدایائی از آنان تجلیل شد .

فرمانداربهاباد درجمع رزمندگان دوران دفاع مقدس ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هشت سالل دفاع مقدس و امام شهدا با بیان اینکه ما شروع کننده جنگ با عراق نبودیم ونیستیم اظهارداشت : هشت سال جنگ تحمیلی الهام بخش نسل‌های آینده خواهد بود که ملت ایران در آن دوران در مقابل ابرجنابتکاران ایستادند و از آب، خاک، ناموس و هستی نظام دفاع کردند

علیرضا تیموری بیان داشت : ایران اسلامی با گذشت چهار دهه از آغاز جنگ تحمیلی با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان علیه مردم کشور به رهبری رهبر معظم انقلاب و تلاش‌ها و مجاهدت‌ها، به پیروزی‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی دست یافته‌ است.

وی بر ترویج فرهنگ‌ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای آشنایی جوانان و نوجوانان با ارزش‌های والای این دوران است.

فرمانداربهاباد خاطرنشان کرد : هفته دفاع مقدس یادآور تلاش و ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند از این رو تاریخ این دوران باشکوه و حماسی باید بخوبی به آیندگان انتقال داده شود

رئیس شورای تامین  شهرستان با بیان اینکه مادرشهرستان خانواده شهدائی راداریم که دارای هفت فرزند دختر بودند وبعضی شهدائی راداریم که تک فرزند بودند افزود : وجود بابرکت شهدا برای ملت ما پشتوانه و برای نظام اسلامی مایه اقتدار است.

درپایان  از 600 رزممنده وفعال  دفاع مقدس در شهرستان بهاباد با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل شد .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *