مدیر مخابرات منطقه یزد خبر داد:

توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران در سراسر استان یزد اجرایی می شود

لینک کوتاه

مدیر مخابرات منطقه یزد در دیدار با امام جمعه شهرستان ابرکوه به نهضت جهادی توسعه فیبر نوری در استان اشاره کرد و افزود: اجرای طرح نجما”نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران” از مهتمرین اولویت های مخابرات منطقه یزد در سراسر استان است.

 

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، در دیدارهای دوره ای مدیر مخابرات منطقه یزد از شهرستان ها و همزمان با هفته دفاع مقدس، زارع در نشستی با حجت الاسلام فتاحی امام جمعه ابرکوه به بیان نقش فیبرنوری در توسعه شهر هوشمند اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ضمن بهبود اینترنت تلفن ثابت باعث توسعه شبکه تلفن همراه در استان می شود.

 

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این پروژه، تاکنون عملیات اجرای این طرح در برخی نقاط شهرستانهای یزد،ابرکوه،اردکان،اشکذر،تفت، میبد و مهریز آغاز شده که امیدواریم با همکاری و تعامل سایر دستگاههای استان نسبت به اجرای این پروژه مهم در استان اقدام نماییم.

 

در ادامه این نشست حجت الاسلام فتاحی امام جمعه ابرکوه به نقش مخابرات در توسعه پرداخت و از مخابرات منطقه یزد به عنوان یکی از سازمان های پیشرو در عرصه خدمت رسانی یاد کرد و خواستار همکاری و تعاملات دو جانبه در رشد چشمگیر خدمات ارتباطی و توسعه فیبرنوری در این شهرستان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *