همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید:

«زنگ مهر و ایثار و مقاومت» در مدارس بهاباد نواخته شد

لینک کوتاه

با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت 4 هزارو پانصد دانش آموز در مدارس سطح شهرستان بهاباد سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید و دومین روز از هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت با حضور فرماندار ،امام جمعه ومسئولان و دانش‌آموزان در مدارس سراسر شهرستان بهاباد  نواخته شد.

مراسم نمادین بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه  ریحانه شهرستان بهاباد برگزار شد و سپس دانش‌آموزان با استقبال مسئولان  با ذکر صلوات از زیرگذرگاه تذهیب شده به قرآن کریم عبوروروانه کلاس‌های درس حاضر شدند و سال‌تحصیلی جدید را رسماً آغاز کردند.

مدیر اداره آموزش  و پرورش بهاباد درآئین نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وتقارن هففته دفاع مقددس و آغاز سال تحصیلی جدید  و عرض خیر مقدم به دانش آموزان ، معلمان ومدیران ومسئولان  فرارسیدن ماه مهر ماه بهار علم ودانش را به عموم دانش آموزان ودست اندرکاران تعلیم وتربیت تبریک وتهنیت گفت و اظهارداشت : درسال تحصیللی جدید 4500 دانش آموز در 53 کلاس درس درشهرستان بهاباد راهی مدارس شده وسال تحصیلی جددید را آغازکردندد .

علیرضا قطب الدینی بیان داشت : امسال بر اساس منویات مقام معظم رهبری در مورد هفته دفاع مقدس، وظیفه ما دوچندان شده است و یکی از وظایف خطیر معلمان و مدیران مدرسه‌ها اشاعه فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد : مجموعه آموزش و پرورش در این راستا امکانات خوبی را برای سال تحصیلی جدید فراهم کرده است و از این رو انتظار می‌رود دانش‌آموزان با استفاده از این فرصت خوب درس بخوانند و برای والدینشان نیز مایه افتخار شوند.

در ادامه این مراسم امام جمعه بهاباد آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را به دانش آموزان ، اولیاء و مریبان و معلمان تبریک عرض نمود و با آرزوی موفقیت آنان در راه تحصیل، خطاب به والدین گفت: اگر می خواهید فرزندان شما رشد کنند از امروز به امر تحصیل آنان توجه کنید و همانگونه که روی برخی از مسائل زندگی و خانوادگی سرمایه گذاری می کنید این وقت و توجه را برای فرزندان خود در امر تحصیل قرار دهید و آنان را کمک کنید.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی با تاکید بر تقویت فرزندان به لحاظ روحی و روانی افزود: سعی کنید شخصیت فرزندان را در فضای زندگی حفظ نمایید و آنان را مورد کرامت قرار دهید که این در اخلاق و تحصیل آنان موثر خواهد بود تا آینده درخشانی داشته باشند.

امام جمعه بهاباد با تاکید براینکه آموزش وپرورش مرکز رشد و پرورش دانش آموزان ونخبه پروری است افزود : کار آموزش و پرورش باید نخبه‌پروری در تراز انقلاب و نظام باشد.

درپایان با حضور مسئولان زنگ آغاز سال تحصیلی نواختته شد ودانش آموزان بهابادی راهی کلاس های درس شدند .

انتهای پیام/

 

.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *