نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:

یادواره شهدای خبرنگار راه کمال را به نسل جوان معرفی کند

لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت‌: برگزاری برنامه‌هایی مانند یادواره شهدای خبرنگار استان می‌تواند راه کمال و حقیقت را به آیندگان و نسل جوان معرفی کند.نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت‌: برگزاری برنامه‌هایی مانند یادواره شهدای خبرنگار استان می‌تواند راه کمال و حقیقت را به آین...

به گزارش طلوع یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با بزرگداشت مقام شهدا و تداوم راه آنها همواره توصیه‌ها و فرمایشات مهمی داشته اند که شایسته است این سخنان منتشر شود.

امام جمعه یزد با اینکه برگزاری مراسمی مانند یادواره شهدای خبرنگار استان کار بسیار ارزشمند و کاری خدایی است، ادامه داد: این یادواره‌ها و مناسبت‌ها می‌تواند راه کمال و حقیقت را به آیندگان و نسل جوان معرفی کند.

آیت الله ناصری افزود: تاثیرگذاری ‌ای که شهدا در بقای اسلام و حفظ انقلاب داشته‌اند و فضیلت کار آنها باید بازگو شود و این عظمت راه شهدا باید نشان داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شهدا راهی را رفتند که اولیا و اوصیا الهی توصیه کردند و شما می‌توانید در برنامه‌هایی مانند یادواره شهدای خبرنگار استان این راه و حرکت خدایی را الگوسازی کنید و این برنامه‌ها اثر معنوی و وضعی خود را در جامعه می‌گذارد.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: آرزوی انسان‌های وارسته‌ای مانند شهید سردار سلیمانی شهادت بود که از بصیرت سردار دلها نشئت گرفته بود و ما باید عشق به شهادت و خدمت و فداکاری در راه خدا را در دل‌های مردم شعله ور کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در برنامه‌های تجلیل از شهدا و تکریم خانواده آنها باید ارزش‌ها تبیین شوند و راه شهدا را زنده نگه داریم و روحیه جهادی شهدا را به ادامه دهندگان راه آنها معرفی نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *