مدیرکل ثبت اسناد یزد:

 امضاء الکترونیکی دفتر ثبت شرکتها از شهریورماه اجباری می شو

لینک کوتاه
مهدی اقبال

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: پرداخت هزینه آگهی و امضاء دفتر ثبت شرکتها از ابتدای شهریور ماه سال جاری بصورت الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش طلوع یزد، دکتر مهدی اقبال با اعلام این خبر اظهار داشت: امضا کنندگان قانونی دفتر ثبت شرکتها ابتدا می بایست نسبت به خرید گواهی امضای الکترونیک اقدام نمایند و با این امکان ، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکتها برای پرداخت هزینه آگهی و امضای دفتر ثبت شرکتها نیست.

وی با بیان اینکه امضا کنندگان قانونی به دو روش میتوانند گواهی امضای الکترونیک خریداری کنند، افزود: خرید گواهی امضا و توکن سخت افزاری یک روش است که متقاضیان میتوانند با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی که امضاء الکترونیکی و توکن ارائه میدهند آن را خریداری کنند.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد در ادامه اظهار داشت : روش دیگر ، خرید گواهی امضاء همراه از طریق اپلیکیشن کانون سردفتران و دفتریاران و نصب آن بر روی گوشی همراه می باشد.

دکتر اقبال با تاکید بر تهیه گواهی امضاء الکترونیک توصیه کرد : امضا کنندگان دفاتر ثبت شرکتها جهت اطلاع بیشتر به سایت کانون سردفتران و دفتریاران به نشانی:
https://notary-news.ir/?p=9339
مراجعه نمایند و با توجه به اینکه این طرح در حال حاضر بصورت آزمایشی در حال اجرا می باشد و در کل کشور این امکان فراهم شده است احتمال بروز اختلال می رود که از صاحبان امضای قانونی درخواست می نماید صبر و حوصله به خرج داده و با صبوری اداره ثبت اسناد استان یزد را در اجرای این مهم یاری نمایند.
وی خاطرنشان کرد : صاحبان امضای قانونی در صورت هرگونه ابهام و سئوالی با شماره پشتیبانی 88705190 – 021 داخلی های 1401-1402-1403-1404 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *