ثبت رکورد جدید انتشارات؛

طارمی با خبرهای خوش انتشارات کانون، میهمان یزد شد

لینک کوتاه
فاطمه طارمی

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با چاپ بیش از ۷۰ عنوان کتاب در شش ماه دوم سال 1401، رکورد جدیدی در این واحد به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، فاطمه طارمی مدیرکل انتشارات کانون که در ایام عید نوروز به جهان شهر تاریخی یزد سفر کرده بود با حضور در اداره کل و دیدار نوروزی با مدیرکل استان و جمعی از همکاران با خبرهای خوش انتشاراتی، کام کتاب دوستان کانونی را شیرین کرد.

طارمی گفت: کانون در شش ماهه اول سال گذشته 21 عنوان کتاب را به چاپ رساند که با توصیه و تاکید حامد علامتی مدیرعامل کانون مبنی بر افزایش چاپ و نشر کتاب ، این رقم تا پایان سال به 100 عنوان رسید.

مدیرکل انتشارات کانون در ادامه افزود: سعی داریم این رقم را تا 20 اردیبهشت 1402 که نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تهران برگزار خواهد شد به رقم 150 عنوان برسانیم.

وی دلیل تعداد چاپ محدود کتاب در انتشارات کانون به نسبت انتشارات دیگر را نظارت شدید کیفی بر محتوای کتاب ها عنوان کرد و اشاره کرد که دوره بررسی برخی کتابها تا سه سال هم زمان برده است.

طارمی تیراژ کتابهای جدید را 7500 جلد برای هر عنوان بیان کرد و از کتابهای شاخص و تازه چاپ شده به کتاب”جدایی” از مرحوم قیصر امین‌پور که در حوزه عاشورایی است و کتاب”هر جا که تو باشی” از غلامعلی حداد عادل که اولین کتاب نوجوان ایشان می باشد، اشاره کرد.

در پایان این دیدار مدیرکل انتشارات کانون قول مساعد داد تا بعد از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تهران، تلاش می کنیم این فرصت برای شهرستانها هم بوجود آید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *