کتابشناسی توصیفی آثار حسین مسرّت (49)؛

دیدگاه‌ها

این کتاب ها به ترتیب سال چاپ معرّفی می شود.
لینک کوتاه
دیدگاه ها

دیدگاه‌ها (دربارۀ آثار دکتر محمّدعلی اسلامی ندوشن)، تهران: شرکت سهامی انتشار، 1394، وزیری، 5 ج. ج 1: دربارۀ فردوسی و شاهنامه، 267ص؛ ج 2: روزها، 304ص؛ ج 3: دربارۀ جامعه و فرهنگ، 183ص؛ ج 4: نوشته‌هایی در تاریخ و ادب، 173ص؛ ج 5: کارنامۀ ادبی، 237ص. (به همراه پیام شمس‌الدّینی).

دکتر اسلامی ندوشن با آفرینش آثار ماندگار در ادب و فرهنگ ایران و تأثیر گذاری بر روند نثر معاصر در کانون نگرش نویسندگان و منتقدان کنونی قرار و دارد. از زمان نگارش نخستین اثر در سال 1328خ تا واپسین آن در سال 1395 خ نزدیک به 60 اثر ماندگار از او در دسترس دوستداران کتاب جای گرفته و گروه فراوانی در ستایش و نقد آن قلم زدند که برگزیدۀ همۀ آن ها در پنج زمینه و پنج دفتر، گردآوری و ساماندهی شد که تا معیاری باشد برای آیندگان در شناخت و چند و چون آثار او و هم معیاری باشد بر شیوۀ نقد نویسی آراسته ، بسامان و درست؛ زیرا او از سرآمدان نویسندگان دورۀ کنونی ایران است.

کتاب نامبرده را برخی کتابخانه های یزد مانند وزیری و دستمالچی برای خوانش و کتابفروشی نیکوروش (03536264699) برای فروش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *