سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد:

تداوم نهضت آسفالت در بلوار مدرس

لینک کوتاه

سرپرست معاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از تعویض آسفالت بخشی از بلوار مدرس با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، محمد رسول طهماسبی با بیان اینکه در راستای ایجاد ظرفیت های استاندارد در معابر و خیابان‌ها، بهسازی معابر و خیابان‌های سطح شهر تداوم دارد، گفت: آسفالت قسمتی از بلوار مدرس به طول یک کیلومتر و عرض ۱۲ متر با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در دو مرحله و طی ۱۰ روز تعویض شد.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با اشاره به مستهلک شدن زیرسازی آسفالت بلوار مدرس، گفت: زیرسازی قدیمی آسفالت این مسیر در باند رفت از ابتدای میدان شهدای محراب تا زیرگذر خلیج فارس جمع آوری و پس از بستر سازی و اجرای مجدد آن آسفالت شد.
طهماسبی در ادامه بیان داشت: در راستای اجرای شعار نهضت آسفالت همزمان با بلوار مدرس، تعویض و بهسازی آسفالت بلوارهای صیاد شیرازی و شهید موحدین و خیابان امام جعفر صادق (ع) در دستور کار شهرداری یزد قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *